برگزاری بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان در استان همدان و دو استان همجوار/ اجرای نمایش صحنه‌ای در سه شهر کبودراهنگ، شیرین سو و گل تپه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ گفت: بیست و پنجمین جشنواره کودک و توجوان از ۲۸ آبان الی ۴ آذر ماه سال جاری در همدان و در دو استان همجوار آغاز و هم زمان نمایش صحنه‌ای در سه شهر کبودراهنگ، شیرین سو و گل تپه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 10 November 2018

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ گفت: بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک همدان از کبودراهنگ، ناصر قره باغی افزود: بیست و پنجمین جشنواره کودک و توجوان از ۲۸ آبان الی ۴ آذر ماه سال جاری در همدان و در دو استان‌های همجوار برگزار می‌گردد.

وی افزود: در طول این جشنواره، نمایش صحنه‌ای در سه شهر کبودراهنگ، شیرین سو و گل تپه برگزار می‌گردد.
 
قره باغی تصریح کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان پیام بر صلح و دوستی برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: به همین مناسبت نمایشگاه کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان و کانون پرورش فکری با شعار کودک و حقوق شهروندی نیز برپا می‌شود.

قره باغی ابراز داشت: برای علاقه‌مندان هنر تئاتر نشست‌هایی به صورت کارگاه‌های آموزش و تخصصی در مرکز استان برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار