رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت خبر داد؛

افتتاح هم زمان ۴ نمایشگاه کتاب در شهرستان تفت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت از افتتاح ۴ نمایشگاه کتاب در این شهرستان خبر داد و گفت:کتاب، عنصر اصلی و حقیقی پیشرفت هر جامعه است.
کد خبر: ۶۸۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ 18 November 2018

 احمد ذاکری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به طور همزمان ۴ نمایشگاه کتاب در محل‌های مجتمع فرهنگی هنری دیدار، دبستان قدس، دبستان شهید با هنر و دبستان زینبیه تفت آغاز بکار کرد.

ذاکری افزود: کتاب‌های ارئه شده در این نمایشگاه‌ها با موضوعات تخصصی کودک و نوجوان و در زمینه‌های داستان، شعر، قصه‌های قرآنی، هنر، بازی، سرگرمی و غیره است.

وی ادامه داد:کتاب، عنصر اصلی و حقیقی پیشرفت هر جامعه است و هر اجتماعی که مردمانش با مطالعه و کتابخوانی عجین شده باشند، بیش از سایر جوامع به پله‌های رشد و تعالی دست خواهد یافت.

ذاکری گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در گرو حمایت همه جانبه سازمان ها و نهادهای مسئول است و نباید این وظیفه تنها به عهده کتابخانه های عمومی گذشته شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت گفت: این نمایشگاه‌ها تا پایان هفته کتاب و کتابخوانی برای بازدید علاقمندان دایر است و مراجعه کنندگان می‌توانند کتاب‌های ارایه شده را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار