مجتمع فرهنگی رامسر 18 ساله شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خواستار تکمیل ساختمان نیمه کاره مجتمع فرهنگی و هنری رامسر بعد از گذشت 18 سال شد.
کد خبر: ۶۸۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 08 December 2018

بلاغ، محمود شالویی در دیدار با فرماندار شهرستان رامسر به تبادل نظر پیرامون راهکارهای بهبود کمی و کیفی برنامه‌ها و رفع موانع و کاستی‌های حوزه فرهنگ و هنر در این شهرستان تاریخی و توریست پذیر پرداخت.

شالویی در سفرش به رامسر ضمن نشست با امام جمعه، کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان حوزه فرهنگ و رسانه، از مجتمع نیمه کاره فرهنگی، سالن سینماهای رامسر و نمایشگاه کتاب بازدید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پس از بازدید ساختمان نیمه کار مجتمع فرهنگی رامسر اظهار کرد: روند ساخت مجتمع فرهنگی رامسر با اعتبار ۴۸۰ میلیون تومان از سر گرفته می شود و به بهره برداری می رسد.

شالویی درباره تکمیل مجتمع فرهنگی رامسر، افزود: عملیات اجرایی پروژه فرهنگسرای رامسر حدود ۱۸ سال قبل آغاز شد و همچنان به سرانجام نرسیده است.

وی گفت: اهالی فرهنگ و هنر برای فعالیت های خویش نیازمند جایگاه مناسبی هستند که می طلبد تکمیل مجتمع فرهنگی رامسر که در ضلع غربی باغ ٣٣ هکتاری واقع و نیمه‌کاره رها شده از اولویت‌های اصلی استان مازندران باشد و در آینده نزدیک شاهد تکمیل این مجتمع باشیم.

فرماندار رامسر نیز از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خواست تا هر چه سریع‌تر روند بهره‌برداری و احداث مجتمع فرهنگی رامسر که سالهاست به طور نیمه‌کاره افتاده است را بهبود ببخشد.

محمد آزاد گفت: مجتمع فرهنگسرای این شهرستان باید برای آرامش و آسایش بیش از یک هزار هنرمند رامسری در اولین فرصت به بهره‌برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار