اولین نشست مجمع خیرین قزوین برگزار شد

در نخستین نشست مجمع خیرین استان قزوین، اعضای هیئت رئیسه این مجمع انتخاب شدند.
کد خبر: ۷۰۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 12 January 2019

 

 

 اولین نشست مجمع خیرین قزوین برگزار شد

به گزارش تابناک قزوین؛ این نشست به استناد ماده 23 اساسنامه مجمع خیرین کشور و به همت جمعیت هلال احمر استان قزوین، در سالن جلسات مدیرعامل این جمعیت برگزار شد و  مواد اساسنامه و حدود اختیارات هیئت مدیره و بازرسین مورد بررسی اعضاء قرار گرفت و نیز در این جلسه رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس و خزانه دار این مجمع انتخاب شدند.

 

در ابتدا داود ارجینی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین توضیحاتی در مورد اساسنامه و شرح وضایف اعضاء دادند و اظهار داشتند: براساس تفاهم نامه جمعیت هلال احمر و مجمع خیرین کشور باید مجامع خیرین استانها تشکیل شوند که به استناد این تفاهم نامه  مجمع خیرین استان قزوین پنجمین استانی است که در 15 آذر  ماه سال جاری و با حضور خیرین علاقه مند به فعالیتهای خیرخواهانه تشکیل گردید.

 

وی افزود: اعضای هیئت مدیره  این مجمع تعداد 7 نفر به ترتیب حسن آصفی، آیت الله محمدی تاکندی، محمد علیخانی، علی فرخزاد، محمدرضا شعبانپور، آتوسا بیات و صیاد رحمانی به عنوان اعضاء اصلی و احد چگینی و محسن صادقی به عنوان بازرسین هیئت مدیره انتخاب شدند.

 

آیت الله محمدی تاکندی یکی از اعضای هیئت مدیره در ادامه جلسه عنوان کرد: در اکثر روایات توجه به دیگران ، دستگیری از نیازمندان و حتی افراد سالخورده ، کودکان و افراد نیازمند تأکید شده است تا توشه ای برای آینده و آخرت داشته باشیم.

 

وی افزود: خداوند به ما توفیق خدمت در این کار خیرخواهانه را داده است و با تشکیل این مجمع خیرین با عنوان زیبای کارهای خیر و عام المنفعه در کنار هم دست افراد نیازمند را بگیریم تا مردم را به زندگی و آینده امیدوار نماییم.

 

دکتر حسن آصفی نیز ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور اعضاء و تشکیل این جلسه بیان کرد: مجمع خیرین تشکیل شد که بتوانیم خدمت کنیم و همه اعضاء این مجمع سابقه حضور در کارهای خیر و نوعدوستانه را دارند و انشالله هم افزایی بوجود بیاید که خدمات خوبی ارائه بدهیم و خیرین استان را گرد هم آوریم.

 

قابل ذکر است در پایان حسن آصفی رئیس هیئت مدیره، آتوسا بیات نایب رئیس و صیاد رحمانی خزانه دار به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند و مقرر شد اسامی افرادی که شایستگی و توانمندی لازم را داشته باشند شناسایی شوند و در جلسه بعدی با نظر اعضای هیئت مدیره نسبت به انتخاب قطعی مدیر عامل اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار