همزمان با دهه فجر؛

بهره برداری از ۱۸۰۰ پروژه در خراسان رضوی

همزمان با دهه فجر از 1800 پروژه عمرانی در خراسان رضوی بهره برداری می شود.
کد خبر: ۷۰۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 27 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، وحید قربانی با بیان این مطلب اظهار کرد:همزمان به فرا رسیدن دهه فجر از ۱ هزار ۸۰۳ پروژه عمرانی در استان بهره برداری خواهد شد.

 

وی افزود:پروژه های آماده بهره برداری مربوط به ۴۶ دستگاه اجرایی و ۴۵شهرداری استان است که در مجموع با هزینه ۲۵ هزار و ۴۷۴ میلیارد ریالی به انجام رسیده است .

 

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد:مشهد با ۲۰۶ پروژه ، چناران با ۱۲۷ پروژه وسبزوار با ۱۱۰ مورد دارای بیشترین تعداد پروژه های آماده بهره برداری در بین شهرستان های استان هستند. 

 

وی گفت: بیشترین تعداد پروژه افتتاحی مربوط به جهادکشاورزی استان با ۳۱۴ مورد ، دهیاری های استان با ۲۸۱ پروژه و کمیته امداد امام خمینی (ره) با ۲۲۸پروژه است.

 

قربانی تصریح کرد: همچنین ۴۴ پروژه صنعتی و معدنی با اعتبار ۸ هزار و ۸۹۸ میلیاردریال در استان افتتاح می شود که این تعداد ۳برابر دهه فجر سال ۹۶ است و همچنین پروژه های مخابراتی هم ۲۷ طرح با بیش از ۷۴۰ زیر پروژه بااعتبار۲ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال ، طرح های بخش محرومیت زدایی شامل ۲۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳۸ میلیارد ریال ، توسعه شهری هم با ۲۳۸ پروژه و اعتبار ۲هزار و ۲۹۷ میلیارد ریال که بیش از ۴۷ درصد رشد درمقایسه با دهه فجر۹۶ دارد بخش دیگری از این طرح هاست.

 

وی بیان کرد:تامین آب و اجرای شبکه های فاضلاب شامل ۶۹پروژه با ۲ هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال اعتبار، شهرک های صنعتی شامل ۷پروژه با اعتبار۲۹میلیارد ریال و خدمات عشایری شامل ۷پروژه با اعتبار۳۳میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه های آماده بهره برداری است.

 

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد:دربخش کشاورزی ومنابع طبیعی هم ۳۵۱پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۲۶ میلیارد ریال که بیش از ۶۳درصد نسبت به دهه فجرپارسال رشد دارد و مسکن مهر با  ۹۲۴واحد با اعتبار۶۶۶میلیارد ریال از دیگر طرح های آماده بهره برداری است.

 

وی افزود:پروژه های برق  نیز شامل ۲۳۹پروژه با اعتبار یک هزار و ۸۹ میلیارد ریال ، گازرسانی ۴۳پروژه با ۲ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال ، بهداشت و درمان ۶۱پروژه با ۵۹۰ میلیارد ریال ،احداث راه جاده ای و بین شهری ۲۴پروژه با ۶۴۹میلیارد ریال، پروژه های بخش آموزش شامل ۴۰پروژه با اعتبار۳۰۰میلیارد ریال وتوسعه و عمران روستایی با ۳۱۵پروژه و اعتبار ۶۴۵ میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاحی دهه فجر امسال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار