تشیع شهدای مدافعان حریم امنیت شنبه در اصفهان برگزار میشود

به مناسبت شهادت 27 نفر از مرزبانان لشکر 14 امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان دو روز عزای عمومی اعلام شد.
کد خبر: ۷۱۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 14 February 2019

به گزارش تابناک، سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حادثه تروریستی شب گذشته در مسیر خاش - زاهدان، 27 نفر از همرزمان ما به شهادت رسیدند که توسط پرنده های نیروی هوافضای سپاه به اصفهان منتقل می شوند.
وی اظهار داشت: به این مناسبت برنامه تشییع شهدا بعدازظهر شنبه در اصفهان برگزار می شود و شهدای متعلق به شهر اصفهان در همان روز به خاک سپرده می شوند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: شهدای شهرستان های نیز در روز یکشنبه تشییع و خاکسپاری می شوند.
وی یادآور شد: 6 نفر از مجروحان این حادثه از مجموع 13 مجروح همراه کاروان شهدا به اصفهان منتقل می شوند و مابقی نیز پس از اقدامات درمانی لازم برای ادامه مراحل درمان به این شهر انتقال داده می شوند.
سردار سلیمانی افزود: تنها یک نفر از آسیب دیدگان این حادثه از لشکر هشت نجف اشرف است و مابقی از لشکر 14 امام حسین (ع) هستند.

دو روز عزای عمومی در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در پی فاجعه تروریستی سیستان و بلوچستان عباس رضایی استاندار اصفهان روز های شنبه و یکشنبه 27 و 28 بهمن را در این خطه عزای عمومی اعلام کرد. متن پیام استاندار اصفهان بدین شرح است: در پی شکست استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران اسلامی در جشن 40سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه، تروریست های تکفیری وابسته به نظام سلطه و استکبار جهانی برای تلخ نمودن کام مردم ایران بار دیگر فاجعه آفریدند و تعدادی از فرزندان غیور و سلحشور لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان را در سیستان و بلوچستان به شهادت رساندند. لذا بدین مناسبت روزهای شنبه و یکشنبه 27 و 28 بهمن ماه در استان عزای عمومی اعلام می گردد. به قطع و یقین این تحرکات مذبوحانه هرگز عزم راسخ ملت ایران بویژه ملت شریف و انقلابی این استان را در تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی متزلزل نخواهد ساخت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار