نقش‌دَهی به جوانان انقلابی در امور مهم کشور مورد توجه مسئولان کشور قرار بگیرد

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه نقش‌دَهی به جوانان انقلابی در امور مهم کشور یکی از مواردی است که باید مورد توجه مسئولان کشور قرار بگیرد، گفت: استفاده از جوانان انقلابی در طراحی عملیات بیت‌المقدس، پُست‌های فرماندهی و حضور ایشان در خطوط مُقدم یکی از عوامل اصلی موفقیت عملیات آزادسازی خرمشهر عزیز بوده است.
کد خبر: ۷۴۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 23 May 2019

تابناک فارس به نقل از به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، به‌مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر آئین صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی استان فارس به میزبانی سپاه فجر برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: سوم خرداد یک نقطه عطف در تاریخ ایران و یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سوم خرداد نماد خودباوری و ایستادگی ملت ایران است، گفت: در شرایطی که استکبار جهانی با تمام توان به میدان جنگ نظامی با ملت ایران آمده بود و کارشناسان نظامی آزادسازی خرمشهر را یک امر غیرممکن می‌دانستند اما جوانان انقلابی ایران با ایمان به خدا، فداکاری، از جان گذشتگی و مهم‌تر از همه بهره‌گیری از توان داخلی خرمشهر عزیز را از دست دشمن بعثی آزاد کردند.

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: ممکن شدن این امر به ظاهر غیر ممکن به تاریخ نشان داده است همبستگی و پیوند مردم مومن و انقلابی ایران با نیروهای مسلح برای دفاع از انقلاب اسلامی و کشور یک ارتباط ناگسستنی و خدشه‌ناپذیر است.

 

وی با بیان اینکه نقش‌دَهی به جوانان انقلابی در امور مهم کشور یکی از مواردی است که باید مورد توجه مسئولان کشور قرار بگیرد، گفت: استفاده از جوانان انقلابی در طراحی عملیات بیت‌المقدس، پُست‌های فرماندهی و حضور ایشان در خطوط مُقدم یکی از عوامل اصلی موفقیت عملیات آزادسازی خرمشهر عزیز بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار