کودتای آمریکایی 28 مرداد از خاطره ملت ایران محو نمی‌شود

کد خبر: ۷۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 15 August 2015


امام جمعه آستانه‌اشرفیه گفت: جنایت‌ کودتای آمریکایی و صهیونیستی 28 مرداد هرگز از خاطره ملت ایران محو نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام محمد ساجدی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه پیام‌رسانی درست در رسانه ملی حائز اهمیت است اظهار کرد: رسانه ملی باید اخبار داخل و خارج از کشور را به اندازه مورد نیاز مخاطبان ارائه کند.

وی به فراوانی شبکه‌های ماهواره‌ای در جامعه اشاره کرد و افزود: برخی به دلیل رصد مسائل سیاسی از شبکه‌های بیگانه استفاده می‌کنند و رسانه ملی باید بتوانند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مخاطبان بگذارد.

ساجدی شبکه‌های ماهواره‌ای را آسیب اجتماعی به‌ویژه در خانواده‌ها خواند و بیان کرد: رسانه ملی با برنامه‌ریزی می‌تواند اطلاعات را در اختیار اقشار مختلف جامعه بگذارد و این امر در کاهش استفاده از شبکه‌های غربی تاثیرگذار است.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه با گرامیداشت روز خبرنگار، تصریح کرد: جلب اعتماد مخاطب از موضوع‌های مهمی است که رسانه‌ها در تولید اخبار باید به آن توجه داشته باشند.

وی در ادامه به روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: یکی از محورهای فرهنگی تقویت پایگاه فرهنگی مساجد با محوریت روحانیت در آستانه‌اشرفیه است.

ساجدی همچنین به کودتای 28 مرداد ماه سال 32 اشاره کرد و یادآور شد: یکی از جنایت‌های آمریکا علیه مردم ایران کودتای آمریکایی و صهیونیستی بود و این جنایت هرگز از خاطره ملت محو نمی‌شود.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در 26 مرداد ماه سال 69، خاطرنشان کرد: آزادگان پس از سال‌ها تحمل رنج بسیار با سربلندی به آغوش وطن بازگشتند.

وی با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار کرد: دختران امروز مادران فردای جامعه هستند و باید از ارزش‌های اخلاقی خود حراست کنند.

ساجدی به وجود مبارک حضرت معصومه (س) در ایجاد پایگاه حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: بارگاه مقدس حضرت معصومه (س) پایگاه تاریخی تشیع بوده و به یکی از با برکت‌ترین حوزه شیعه در جهان معاصر تبدیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار