امام جمعه شهرستان قشم؛

مدیریت فضای مجازی یک ضرورت است/دولتمردان باید به شهیدان رجایی و باهنر اقتدا کنند/دشمن به سراغ جنگ اقتصادی و فرهنگی رفته است

امام جمعه شهرستان قشم گفت: فضای مجازی از مهمترین ابزارهای دشمن در جنگ فرهنگی است و باید نسبت به مدیریت و ساماندهی آن اقدام شود.
کد خبر: ۷۷۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 24 August 2019

به گزارش تابناک کیش، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: بررسی وقایع ذیالحجه از آن حکایت دارد که تمام این ماه متعلق به امامت و ولایت است.

وی واقعه مباهله را از افتخارات و امتیازات استثنایی اهل بیت(ع) در قرآن برشمرد و افزود: نزول سوره «هل أتی» و آیه ولایت بخشی دیگر از این امتیازات به شمار می‌رود.

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به هدف قرار گرفتن بنیان خانواده‌ از سوی دشمن، بیان کرد: زوج‌ها باید زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را به عنوان خانواده اصیل اسلامی سرمشق خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: بزرگان و ریش‌سفیدان نیز باید برای اعتلای جامعه اسلامی در رفع اختلافات و تحکیم بنیان خانواده‌ها ایفای نقش کنند.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، عنوان کرد: فلسفه نامگذاری هفته دولت لزوم اقتدا کردن دولتمردان به این دو شخصیت مخلص و خدوم است.

امام جمعه شهرستان قشم ابراز داشت: گزینش کارگزاران در نظام اسلامی باید بر اساس معیارهای مطرح شده در عهدنامه مالک اشتر نظیر صلاحیت و تقوای افراد باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: اقتصاد و فرهنگ دو رکن اساسی است که باید مورد توجه دولتمردان قرار بگیرد.

وی افزود: دشمن از مجرای جنگ اقتصادی به پیروزی نخواهد رسید و توامان جنگ فرهنگی را نیز برای تغییر افکار و عقاید جامعه ایران اسلامی به پیش می‌برد.

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: بصیرت، ولایتمداری، هوشیاری و حضور دولت و دستگاه‌های فرهنگی در صحنه راهکار غلبه بر دشمن در جنگ فرهنگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم، مدیریت فضای مجازی را یک ضرورت برشمرد و اضافه کرد: ولنگاری در فضای مجازی و حقیقی در حقیقت یاری‌رسانی به دشمن در جنگ فرهنگی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: رعایت حجاب و عفاف از مهمترین قوانین نظام اسلامی است که اجرای آن مورد مطالبه و حمایت قاطع مردم است.

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه دشمنان توان مقاومت در برابر ملت مقتدر ایران اسلامی را ندارند، اظهار داشت: این ملت با هرگونه دزدی و تعدی به حقوق دریایی خود قاطعانه برخورد می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم تصریح کرد: دزدی دریایی انگلیس و آزادسازی نفت‌کش ایرانی به حکم دادگاه برای آنان ثمره‌ای جز ذلت در پی نداشت.

وی افزود: نیروهای مقاومت در منطقه دست برتر را دارند و پهپادهای یمنی قادر هستند هر نقطه‌ای را که اراده کنند با دقت بسیار بالا مورد هدف قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار