افزایش قیمت خودسرانه نرخ کرایه تاکسی ها غیر مجاز است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به افزایش نرخ بنزین و سهمیه بندی آن، هیچ یک از تاکسیرانان اجازه افزایش قیمت خودسرانه نرخ کرایه را ندارند.
کد خبر: ۷۹۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ 16 November 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هادی منوچهری با اشاره به اینکه با توجه به افزایش نرخ بنزین و سهمیه بندی آن، هیچ یک از تاکسیرانان اجازه افزایش قیمت خودسرانه نرخ کرایه را ندارند، اظهار کرد: بر همین اساس افزایش خودسرانه هرگونه کرایه تاکسی و سرویس مدارس ممنوع در شهر اصفهان ممنوع است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: برای ناوبران تاکسی ۴۰۰ لیتر سهیمه سوخت ماهیانه در نظر گرفته شده که برای سفرهای درون شهری مسافران کفایت می‌کند و در صورت نیاز به افزایش احتمالی نرخ کرایه‌ها شوراهای شهر و پس از بررسی‌های لازم اقدام خواهند کرد، بنابراین رانندگان تاکسی از افزایش خودسرانه نرخ‌های کرایه اکیداً خودداری کنند.

وی ادامه داد: طبیعی است در صورت مشاهده هرگونه افزایش نرخ توسط راننده و مطابق قوانین حمل و نقل، برخورد لازم از طریق سازمان تعزیرات حکومتی استان و بازرسان سازمان تاکسیرانی انجام خواهد گرفت.

منوچهری تصریح کرد: همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افزایش نرخ در هر مسیر با شماره رسیدگی به شکایت شهروندان این سازمان (شماره گویا 35688100) تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار