استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: اجرای پروژه های بزرگ اهواز با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

استاندار خوزستان گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در سطح کشور، پروژه‌های بسیاری را انجام داده و بیشترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های آن در خوزستان اجرا شده است.
کد خبر: ۸۱۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 04 January 2020

استاندار خوزستان در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه اهواز گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در سطح کشور، پروژه‌های بسیاری را انجام داده و بیشترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های آن در خوزستان اجرا شده است.

شریعتی گفت: فعالیت بسیج سازندگی در کشت نهال در کانون‌های ریزگرد نیز نمونه‌ای از اقدامات قرارگاه سازندگی و بسیج در خوزستان است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در حوزه شهری و عمران شهری آن گونه که باید و شاید قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در خوزستان مانند شهرهای دیگر ورود نکرده است. قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در شهرهای دیگر، شهر را حمایت کرده و منشأ خیر شده و توسعه شهری را گسترش داده و با روش‌های مختلف، منابع مالی را تأمین کرده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه زمانی که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به منظور کار در کلان‌شهرها اعلام آمادگی کرده بود، ما در اهواز استقبال چندانی نکردیم و منابع مالی را تهیه نکردیم، تا قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا امکان ورود به اهواز را داشته باشد.

استاندار خوزستان گفت: اکنون قرارگاه خاتم‌الانبیا در اهواز ورود کرده است و مشاهده می‌کنیم باوجود مطالبات و مشکلاتی که دارند، به علت احساس تعهد نسبت به اهواز، در این زمینه ورود کرده‌اند. امیدواریم در این زمینه این قرارگاه در اهواز فعال و پروژه‌های بزرگی مانند تقاطع‌های غیرهمسطح که حمل و نقل شهری را روان می‌کنند، اجرا شود.

وی با اشاره به توافق شهرداری اهواز با قرارگاه خاتم به منظور اجرای سه پروژه شهری و آغاز اجرای سایر کارها، تصریح کرد: اهواز از نظر زیرساخت‌های کلان‌شهری عقب‌مانده که امیدواریم با اجرای دیگر پروژه‌ها، این عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار