بازسازی قنات‌های دهاقان باهزینه بیش از 20 میلیارد

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان از مرمت و بازسازی ۳۳ رشته قنات در این شهرستان با هزینه بیست و یک میلیارد و پانصد میلیون ریال خبرداد و گفت: سیلاب سال گذشته منجر به خسارت ۴۷ رشته قنات، کانال و پل در این شهرستان شده است.
کد خبر: ۸۶۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲ 18 June 2020

امیر صفرپور اظهار کرد: ۱۷ طرح کشاورزی شامل ۹ طرح دامداری، دو واحد پرورش طیور، پنج واحد گلخانه و دو و نیم کیلومتر مرمت و بازسازی قنات‌های شهرستان با هزینه ۸۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اجرای طرح آبیاری نوین در مزارع این شهرستان، گفت: در سال گذشته بیش از ۳۸ هکتار از باغ و مزارع کشاورزی به این سامانه تجهیز یافت و در حال حاضر نیز ۱۴۸ هکتار نیز در دست اجرا قرار گرفته است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان، با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های کشاورزی، خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها در هفته جهاد کشاورزی زمینه اشتغال ۲۲ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

صفرپور تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۱۱۴ طرح کشاورزی شامل احداث گلخانه، کشت گیاهان دارویی، پرورش دام و احداث واحدهای دامداری جهت دریافت تسهیلات به سامانه‌های بانکی مختلف معرفی شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار