همدان گرمتر می‌شود

روح‌الله زاهدی در رابطه با امکان بارش طی این هفته توضیح داد: این هفته افزایش ابرناکی را داریم، اما دیگر انتظار بارش را همانند هفته گذشته نخواهیم داشت البته ممکن است امروز در نواحی جنوب شرق و شمال غرب استان، بارش‌های پراکنده‌ای داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 18 July 2020
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از افزایش سه درجه‌ای دمای هوای استان تا اواسط هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: دمای هوای استان طی هفته جاری گرم‌تر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، زاهدی در رابطه با وضعیت جوی استان طی هفته جاری بیان کرد: از امروز تا اواسط هفته روند نسبی افزایش دما را داریم، پس از آن نیز دما ثابت بوده و احتمال کاهش یک درجه‌ای تا آخر هفته وجود دارد و نسبت به هفته قبل، هفته گرمی را پیش رو خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در روز گذشته سرعت وزش باد در همدان ۳۲ کیلومتر در ساعت بوده و در هفته جاری به ۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد، ادامه داد: در ساعات بعدازظهر، وزش باد با شدت معمولی را داریم، اما این باد‌ها به سبب شدت کمی که دارند، با خیزش گرد و خاک شدیدی همراه نیستند.

وی در رابطه با امکان بارش طی این هفته توضیح داد: این هفته افزایش ابرناکی را داریم، اما دیگر انتظار بارش را همانند هفته گذشته نخواهیم داشت البته ممکن است امروز در نواحی جنوب شرق و شمال غرب استان، بارش‌های پراکنده‌ای داشته باشیم.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان درباره تغییرات دمایی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان مطرح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تغییرات دمای استان همدان بین ۱۵ تا ۳۳ درجه سانتی گراد بوده است.

وی با بیان اینکه دمای فعلی استان همدان ۲۸ درجه سانتی گراد است، اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان همدان با ۱۵ درجه سانتی گراد خنک‌ترین نقطه استان بوده و شهرستان اسدآباد با ۳۶ درجه سانتی گراد به عنوان گرم‌ترین نقطه استان به ثبت سیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار