اواسط هفته هوای همدان گرم‌تر می‌شود

روح‌الله زاهدی گفت: با توجه به گستردگی ابرناکی‌ها در آسمان استان، امروز می‌توانیم شاهد بارش‌هایی هر چند به صورت پراکنده و خفیف در قسمت‌هایی از شمال غرب و شمال شرق استان باشیم که این بارش‌ها در اواخر این هفته و اوایل هفته آینده هم رخ خواهند داد.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ 26 July 2020
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با اعلام اینکه از اواسط هفته هوا گرم‌تر می‌شود، گفت: امروز می‌توانیم شاهد بارش‌های پراکنده و خفیف در استان باشیم.

به گزارش ایسنا، زاهدی بیان کرد: این هفته هوای گرمی را در استان خواهیم داشت و از اواسط هفته به بعد ممکن است بین ۲ تا ۳ درجه سانتی گراد افزایش دما هم داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به گستردگی ابرناکی‌ها در آسمان استان، امروز می‌توانیم شاهد بارش‌هایی هر چند به صورت پراکنده و خفیف در قسمت‌هایی از شمال غرب و شمال شرق استان باشیم که این بارش‌ها در اواخر این هفته و اوایل هفته آینده هم رخ خواهند داد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: هر چند این بارش‌ها خیلی خفیف و پراکنده هستند، اما می‌تواند برای کشاورزان حائز اهمیت باشد.

زاهدی با اعلام اینکه وزش باد در این هفته با سرعت معمولی است، توضیح داد: طی هفته پیش رو، وزش باد شدید همراه با گردوغبار را در استان شاهد نخواهیم بود و سرعت وزش باد خیلی معمولی است.

وی در رابطه با تغییرات دمایی طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: تغییرات دما در استان از ۱۷ تا ۳۵ درجه سانتی گراد بوده است و شهرستان همدان با ۱۷ درجه خنک‌ترین و اسدآباد با ۳۷ درجه سانتی گراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان طی روز گذشته بوده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار