آغاز به کار کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک از آغاز فعالیت کلینیک دندانپزشکی این دانشکده با تعرفه دولتی از روز شنبه دهم آبان ماه ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 28 October 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر احسان مومنی افزود: کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک از روز شنبه ساعت هشت و نیم صبح الی دوازده و نیم فعالیت دندانپزشکی خود را برای مردم استان مرکزی آغاز می کند.
وی یادآورشد: تمامی خدمات عمومی دندانپزشکی از جمله عصب کشی، ترمیم، کشیدن دندان، جراحی، پروتز ثابت و متحرک، جراحی لثه، خدمات دندان کودکان، ارتودنسی، جرم‌گیری، جراحی لثه و بیماری های دهان با تعرفه دولتی  در این کلینیک ارائه می‌شود.
رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: این کلینیک در خیابان هپکو، خیابان نواب صفوی، روبروی اداره پست واقع شده است.
وی با اشاره به بحران فراگیر بیماری کرونا، اظهار داشت: با توجه به اینکه اخذ نوبت در این مرکز به صورت حضوری انجام می‌شود و به منظور حفظ سلامت مردم تمامی مراجعه کنندگان باید ماسک داشته باشند و در بدو ورود غربالگری می شوند، همچنین این مرکز از تهویه مناسب برخوردار است و تمامی موازین بهداشتی و ضدعفونی کردن محیط به دقت اجرا می شود.
دکتر مومنی گفت: این کلینیک در شیفت صبح به ارائه خدمت می پردازد و شیفت بعدازظهر در حال حاضر فعال نیست، امیدمی رود با ارائه خدمات دندانپزشکی مطلوب در این کلینیک بتوانیم رضایتمندی مردم استان مرکزی را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار