اجازه نمی‌دهیم در حقتان اجحاف شود

نماینده شیراز گفت: نمایندگان مردم این اطمینان‌ خاطر را به ایثارگران، رزمندگان و دیگر سهامداران بانک مهر اقتصاد می‌دهند که اجازه نخواهند داد اجحافی در حق‌شان شود.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ 25 January 2021
به گزارش تابناک فارس: روح‌الله نجابت مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نگرانی سهامداران بانک مهر اقتصاد، اظهار داشت: روندی که دولت در عرصه اقتصاد داشته همه محل اشکال است و آثار آن نیز در معیشت مردم و بورس قابل مشاهده است از این رو ارزش‌گذاری قیمت سهام بانک مهر اقتصاد نمونه‌ای از همان روند غلط است.
 
وی اضافه کرد: بنده به عنوان عضو کمیسیون اصل ۹۰، به طرز کار قوای اجرایی کشور نظارت جدی خواهم داشت و موضوع را در مجلس شورای اسلامی پیگیری و دنبال خواهم کرد.
 
این نماینده مجلس بیان داشت: اتفاقی که در سهام بانک مهر اقتصاد رخ داده به جهات قانونی تخلف است و مجلس نیز هیچ گونه تخلفی را برنمی‌تابد. نمایندگان مردم این اطمینان‌خاطر را به ایثارگران، رزمندگان و دیگر سهامداران بانک مهر اقتصاد می‌دهند که اجازه نخواهند داد اجحافی در حق‌شان شود.
 
نجابت در پایان خاطرنشان کرد: نباید در حقوق حقه ایثارگران و رزمندگانی که پایبند به نظام و کشورمان هستند ظلمی روا شود و ما به عنوان نماینده مردم  این تضمین را می‌دهیم که موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار