اتصال 94درصدی جمعیت خانوار روستایی استان به شبکه سراسری گاز

مدیرعامل شرکت گاز ایلام از اتصال 94 درصدی جمعیت خانوار روستایی استان به شبکه گاز خبر داد گفت:تعداد 870 واحد صنعتی و همه شهرک های صنعتی استان ایلام به شبکه سراسری گاز متصل هستند .
کد خبر: ۹۳۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 26 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس الهی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: ۹۹ درصد جمعیت خانوار شهری و ۹۴ درصد جمعیت خانوار روستایی استان به شبکه گاز رسانی متصل گردیدند .

وی افزود:این گاز رسانی ها باعث  جلوگیری از مهاجرت روستاییان و رونق روستاها، مهاجرت معکوس، صرفه جویی و درآمد اقتصادی ناشی از جایگزینی مصرف سوخت های مایع و جلوگیری از قاچاق سوخت مرزی  را به دنبال دارد.

شمس الهی یادآور شد : با ابلاغ مصوبه تکمیلی وزارت نفت در افزایش سرانه گازرسانی به شهرها و روستاهای مرزی در ۲ سال گذشته، تعداد زیادی از روستاهای مرزی استان شامل روستاهای مرزی در شهرستان های دهلران و مهران و بخش بولی در شهرستان چوار که قبل از این توجیه اقتصادی گازرسانی طبق مقررات جاری نداشتند، گازدار شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام  نیز در این دیدار گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری همه باید در تامین امنیت مشارکت کنند که در این راستا عملکرد شرکت گاز استان ایلام در گازرسانی به روستاها و بخش های محروم بخصوص روستاهای مرزی منجر به کاهش مهاجرت آنان شده است.

سرهنگ القاصی مهر افزود: با گازرسانی به روستاهای مرزی، این مجموعه در تامین امنیت پایدار مناطق مرزی مشارکت کرده که قابل تقدیر و قدردانی است./م

بیشتر بخوانید:

81 درصد شهرستان هلیلان از نعمت گاز برخوردار هستند

حل مشکلات گازرسانی به پهله و میمه شهرستان دهلران در دستور کار قرار دارد

سیروان به شهرستان های سبز استان ایلام می پیوندد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار