بیش از 80 درصد مشاغل خانگی در دست بانوان

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در اصفهان: بیش از ۸۰درصد مشاغل خانگی را بانوان بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۳۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸ 26 January 2021

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در نشست صمیمانه بانوان کارآفرین استان در سالن جلسات اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه دولت توجه ویژه‌ای به مشاغل خانگی دارد گفت : بیش از ۸۰درصد مشاغل خانگی را بانوان برعهده دارند که این مشاغل پیش رو و آینده نگر هستند.

معصومه ابتکار با اشاره به اینکه اگر پیشنهادهای مطرح شده، جمع بندی شود، در صورت امکان، آنها را از طریق دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال می کنیم گفت: استان اصفهان به ویژه بانوان کارآفرین در عرصه‌های مختلف بازرگانی، کشاورزی، صنعت، دانش بنیان و کشاورزی به رغم شرایط سخت و شیوع کرونا و جنگ اقتصادی مشغول تلاش هستند.

وی افزود: مشاغل خُرد مهمترین زمینه برای اشتغال جامعه است و از زنان سرپرست خانوار که نیاز به اشتغال خانگی داشتند، دو هزار و ۳۰۰ نفر را از طریق سازمان‌های مردم نهاد و تسهیلات قرض الحسنه‌ای در استان اصفهان فعال کردیم.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه با بانک مرکزی برای مشاغل خُرد رایزنی‌هایی شده است گفت: یکی از مشکلات زنان در عرصه اقتصادی و کارآفرینی، امکان وسیله گذاری است که این اقدام از مشاغل خُرد آغاز شده تا بانوان از سهام عدالت برای مشاغل خرد استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار