اصلاح ساختار فضای سبز در آرامستان بندرعباس

تابناک-رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از اصلاح ساختار فضای سبز در محیط بهشت زهرا(س) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 18 February 2021

به گزارش تابناک،علیرضا بهمن نژاد بندری در این ارتباط اظهار کرد: فضای سبز در محیط بهشت زهرا(س) یکی از اولویت های مهم این سازمان بوده، که کیفیت آن می تواند نقش مهمی در مطلوبیت فضای آرامستان و رضایت زائرین اهل قبور به همراه داشته باشد.

بهمن نژاد بندری با اشاره به کاشت درختان کنوکارپوس که از قبل انجام شده و این نوع درختان همیشه سبز و مقاوم بوده، که منابع آب زیرسطحی، زمین کشاورزی، خاک، تاسیسات آبیاری و فاضلاب را نابود و همچنین از رشد سایر گونه های درختی جلوگیری می نماید، گفت: اجرای جابجایی درختان کنوکارپوس در محیط بهشت زهرا(س) بندرعباس از بهمن ماه سال جاری آغاز و درختان بومی جایگزین آنها می شوند.

وی افزود: از اول سال جاری تعداد بیش از ۵۰۰ درختچه و گل توسط واحد فضای سبز سازمان مدیریت آرامستان در محوطه بهشت زهرا(س) کاشته شده که این درختان شامل: نخل، گل محمدی، گل کاغذی، گل یاس، درخت چنار، گل اسبرق استوایی، درخت گل ابریشم، درخت چریش، گل ختمی، نخل زینتی، درخت مشعل جنگل، درخت زیتون و انبه می باشد.

این مقام مسئول در پایان گفت: تا پایان سال جاری تعداد ۵۰۰ نهال دیگر توسط واحد فضای سبز سازمان مدیریت آرامستان کاشته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار