کاشت نهال و تعویض پرچم گلزار شهدای اراک به یاد شهدا

رئیس بنیاد اراک گفت: شهدا امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و همه ما در برابر این ازخودگذشتگی مسئولیم و شایسته است به نشان قدردانی از ایثار این حماسه‌سازان به یاد هر شهید نهالی بکاریم.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ 07 March 2021

 

به گزارش تابناک مركزي، مصطفی دادوند با حضور در گلزار مطهر شهدای اراک به مناسبت هفته درختکاری افزود: شهدا قهرمانان جان‌برکف ملت شهیدپرور ایران هستند، ازاین‌رو امروز بهترین فرصتی است که به نام هر شهید یک نهالی را بکاریم و جانی دوباره به این طبیعت بدهیم.
وی ادامه داد: شهدا امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و همه ما در برابر این ازخودگذشتگی مسئولیم و شایسته است به نشان قدردانی از ایثار این حماسه‌سازان با همکاری اداره منابع طبیعی و بنیاد به یاد هر شهید نهالی بکاریم.
دادوند روز درختکاری را مناسبتی مهم برای دوستی بیشتر با طبیعت توصیف کرد و افزود: درخت از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه‌ای از تجلیات خداوند تبارک‌وتعالی است و درختکاری و حفاظت و حراست از آن در زندگی انسان نقش بسیار مهمی دارد.
وي اضافه کرد: شهدا به تعبیری ریه ایثار و شهادت در کشور هستند که تأثیر زیادی بر تعالی جامعه دارند و گره خوردن منابع طبیعی به شهدا و ایثارگران می‌تواند فضای ایثار و ازخودگذشتگی را برای مردم جامعه افزون کند.
رئيس بنياد بابیان اینکه شهدا متعلق جامعه و همه آحاد هستند، اظهارداشت: رشادت‌های شهدا برای ملت ایران بسیار ارزشمند است و به گفته مقام معظم رهبری حفظ یاد شهدا وظیفه عمومی است.
گفتنی است: روز ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه به‌عنوان «هفته منابع طبیعی» نام‌گذاری شده که نخستین روز این هفته یعنی ۱۵ اسفند «روز درختکاری» است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار