كشف یک تن و ۸۰۷ کیلو شکر و روغن احتكار شده در اراک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف یک تن و ۸۰۷ کیلوگرم شکر و روغن سویا و جامد احتكار شده در انباری درشهرستان اراك خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 07 March 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "محمد عقیل سلگی" افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تحقيقاتي از دپو و نگهداري مقاديري كالاي اساسي در انباری در شهرستان اراک مطلع شدند.
این مقام انتظامی یادآورشد: سرانجام مأموران انتظامي با شناسایی و کنترل نامحسوس مکان مورد نظر و نیز اطمینان از صحت موضوع،پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، به همراه نماینده اداره تعزیرات و کارشناسان اداره صنعت و معدن و تجارت، در بازرسی از انبار دپوي اقلام احتکارشده در شهرستان اراک،موفق به کشف یک تن و ۸۰۷کیلوگرم شکر و روغن جامد و سویا شدند.
وی اظهار داشت: ارزش تقریبی اقلام احتکاری کشف شده از سوی کارشناسان،۵۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی افزود: دراين عمليات يك نفر دستگير و پس از تشکیل پرونده، براي سیر مراحل قانوني به دستگاه قضائی معرفي شد.
سرهنگ سلگی با قدردانی از همکاری و تعامل فراگیر مردم با پلیس در اجرای موفقیت آمیز مأموریتهای مختلف پلیسی افزود: پلیس امنیت اقتصادی همواره با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن ۱۱۰ به کارشناسان این پلیس گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار