سرپرست انتظامی شهرستان سیروان:

باند سارقان منازل در سیروان دستگیر شدند

سرهنگ گندمی سرپرست انتظامی شهرستان سیروان از دستگیری باند سارقان منازل و کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 08 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ هادی گندمی سرپرست انتظامی شهرستان سیروان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: مأموران انتظامی با حضور در صحنه‌های سرقت و جمع آوری سرنخ‌های موجود ، سارق را که فردی سابقه دار بود شناسائی کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان سیروان افزود: مأموران یگان امداد پس از حصول اطمینان از فعالیت بزهکارانه این متهم، با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 گندمی با بیان اینکه طی عملیات‌های جداگانه پلیسی، ۲ همدست متهم نیز دستگیر شدند، بیان کرد: سارقان در بازجوئی‌های اولیه به ۷ فقره سرقت منزل در شهرستان اعتراف کردند.

او مطرح کرد: مقادیری از اموال مسروقه از جمله دستگاه سنگ فلز، کابل مسی، وجه نقد و یک جفت گوشواره طلا، تعدادی تلفن همراه و تلبت از سارقان کشف و پس از شناسایی تحویل مالبخاتگان شد.

سرپرست انتظامی شهرستان سیروان، استفاده از قفل و حفاظ‌های محکم و دوربین مدار بسته را از راه‌های مهم پیشگیری از سرقت منزل دانست و اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف چهار فقره سرقت در آبدانان

سارق اماکن خصوصی در ملکشاهی دستگیر شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار