۵۶ خانه ورزش روستایی در زنجان تجهیز و راه‌اندازی شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پارسال (۹۹) در مجموع ۵۶ خانه ورزش روستایی در سطح این استان با اقلام موردنیاز ورزشی تجهیز و راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 25 March 2021

علی خلیلی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در حال حاضر ۲۰۴ خانه ورزش روستایی در این استان از تجهیزات ورزشی که شامل دارت، میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و ست شطرنج است، بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه تجهیز و راه اندازی خانه های ورزش روستایی می تواند زمینه و بستر برای رشد و توسعه ورزش در میان روستائیان علاقه مند به امر ورزش را فراهم کند بر اهمیت و ضرورت اجرای این طرح در روستاها، تاکید کرد و اظهار داشت: خانه‌های ورزش در روستاها با هدف ایجاد شور، نشاط، هیجان و روحیه ورزشی برای روستاییان به ویژه جوانان احداث می‌شود.

خلیلی با بیان اینکه خانه های ورزش روستایی به توسعه بنیان ورزش قهرمانی در روستاها نیز کمک می کند، افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا و محدودیت های کرونایی، سطح فعالیتهای ورزشی و تحرکات بدنی افراد را با کاهش مواجه کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید براینکه امر مهم ورزش، تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شود، گفت: لازم است مردم حتی در خانه های خود ورزش را در برنامه روزانه قرار دهند چرا که این مهم یکی از راهکارها و مؤلفه های جدی سلامت جامعه و افراد است و همچون سپری با تقویت سیستم ایمنی بدن از بیماری کرونا نیز جلوگیری خواهد کرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار