10 میلیون انواع ماسک در انبارهای استان موجود است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در حال حاضر ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار عدد انواع ماسک در انبارهای استان موجود است و مشکلی در خصوص تامین اقلام بهداشتی، الکل ،مواد ضدعفونی و ماسک در سطح فارس وجود ندارد.
کد خبر: ۹۵۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 10 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حمیدرضا ایزدی  افزود: ۵ هزار و ۲۲ مورد بازرسی در جهت اجرای محدودیت های کرونایی در سطح این استان انجام شده است.

وی ادامه داد: در پی انجام این بازرسی ها ۳ هزار و ۲۵۰ اخطار شفاهی و کتبی صادر و ۴۶ واحد صنفی بی توجه به اجرای محدودیت های کرونایی در سطح استان پلمب شده است.

وی اضافه کرد: جلساتی با هیات مدیره و مسئولان مراکز تجاری و پاساژهای این استان برگزار تا این واحدها برای حفظ سلامت شهروندان نسبت به اجرای محدودیت ها همکاری لازم را داشته باشند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در ادامه گفت: از ۱۵ اسفندماه ۹۹ تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ بیش از ۴ میلیون لیتر الکل و قریب به ۲ میلیون لیتر محلول ضدعفونی در این استان تولید شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار عدد انواع ماسک در انبارهای استان موجود است و مشکلی در خصوص تامین اقلام بهداشتی، الکل ،مواد ضدعفونی و ماسک در سطح فارس وجود ندارد.

ایزدی در پایان تاکید کرد: در یک سال گذشته بیش از ۹۹ میلیون ماسک در سطح استان فارس تولید شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار