توزیع 300 هزار لیتر آب آشامیدنی در اصفهان

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از توزیع سیار حدود ۳۰۰ هزار لیتر آب آشامیدنی در پی قطع و کاهش فشار آب، در مناطق مختلف کلانشهر اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹ 09 July 2021

مهرداد خرسندی، افزود: بدنبال افزایش دما و اوج مصرف، ظرف روزهای اخیر، آب آشامیدنی در برخی از نقاط شهر اصفهان با کاهش شدید فشار و در نهایت قطعی مواجه شده است.

وی اظهار داشت: بر این اساس، عملیات آبرسانی با ۲۴ دستگاه تانکر سیار حامل حدود ۳۰۰ هزار لیتر آب در مناطق مختلف اصفهان در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای اصفهان افزود: در ۲ روز گذشته به مناطقی از جمله خیابان کاوه، آل خجند، دشتستان، پروین، رباط، کاخ و آتشگاه توسط تانکر آبرسانی شد.

وی همچنین به آبرسانی به بیمارستان های امین و امید به مدت ۲ بار در روز اشاره کرد و گفت: افزایش شدت گرمای هوا و کاهش شدید آب، بسیاری از مناطق را با مشکل مواجه کرده است که بیمارستان ها در اولویت ما قرار دارند.

خرسندی با اشاره به وسعت شهر و محدود بودن امکانات شرکت آبفا از شهروندان خواست تا حد امکان در مصرف آب صرفه‌جویی کنند و میزان مصرف خود را در شبانه روز به ۱۵ لیتر کاهش دهند تا با کمترین تنش بتوان تابستان سخت و گرم امسال را پشت سر گذاشت.

وی یادآور شد: در شرایط قطعی آب، شهروندان می‌توانند با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرند تا در سریعترین زمان نسبت به تامین آب برای آنها با تانکرهای آبرسان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار