اجرای طرح محیط زیستی محله سبز در استان بوشهر آغاز شد

طرح محیط زیستی محله سبز روز چهارشنبه در آئینی با حضور شماری از مسئولان و شهروندان از جمله مدیرکل حفاظت محیط زیست و سرپرست سازمان پسماند شهرداری بوشهر در شهرک نیایش این شهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳ 14 July 2021

به گزارش تابناک بوشهر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران افزود: در آیین افتتاحیه آموزش چهره به چهره شهروندان محله نیایش بوشهر توسط تسهیل‌گران محیط زیست و کارکنان و محیط بانان استان بوشهر صورت گرفت و مرکز پسماند این محله به بهره‌‎برداری رسید.

فرهاد قلی نژاد افزود: طرح آموزشی محله سبز استانی و هدف این طرح آشنایی هرچه بیشتر خانواده‌ها و شهروندان با مفاهیم و مقوله‌‎های زیست محیطی در سطح شهر و محله است.

وی ادامه داد: همچنین در این طرح به موضوع‌های مدیریت پسماند و تفکیک از مبدا و بازیافت به طور خاص ورود می‎‌شود به همین دلیل یکی از همکاران اصلی این طرح، شهرداری‌ها هستند.

قلی نژاد عنوان کرد: در این طرح آموزشی به مباحث صرفه جویی و مدیریت مصرف آب و نیز فضای سبز محلات توجه و تاکید اساسی می‎‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به اینکه بندر بوشهر یکی از شهرهای محیط زیستی کشور است، گفت: بوشهر همواره در سطح کشور به عنوان شهر دوستدار محیط زیست شناخته می‌شود و از همین رو این امیدواری وجود دارد که طرح آموزشی محله سبز با استقبال بی نظیر شهروندان و خانواده‌ها روبرو شود.

الله یار گرشاسبی سرپرست سازمان پسماند شهرداری بوشهر گفت: شهرداری بوشهر به طور خاص و با تمام وجود با این طرح همراهی خواهد کرد و هشتمین کیوسک سازمان پسماند بندر بوشهر واقع در محله نیایش بوشهر نیز در همین راستا افتتاح شده‌است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار