مطالبه گری باید دلسوزانه و بدور از از رفتارهای پرخاشگرایانه باشد

خطیب نماز جمعه شهرستان داراب بر لزوم استخراج مطالبه گری از مکتب و منظر انقلاب، قانون و شریعت دانست و گفت: مطالبه گری باید دلسوزانه و بدور از از رفتارهای پرخاشگرایانه باشد.
کد خبر: ۹۹۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 11 September 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان داراب بر لزوم مطالبه گری مردم برای توسعه این شهرستان تاکید کرد و گفت: یکی از پدیده‌های مبارکی که مدتی است در شهرستان داراب اتفاق افتاده پدیده مطالبه‌گری است.

وی با بیان اینکه مطالبه گری یک حکم شرعی و انسانی برای رسیدن به جامعه آرمان گرا و قانونمند است، اظهار کرد: هنوز قرائت کاملی در خصوص مطالبه گری عنوان نشده، اما گاهی شاهد آن هستیم که در این مطالبه گری قوانین زیر پا گذاشته می‌شود و به گونه‌ای که درمبارزه با منکر یک عمل منکرانه دیگری صورت می‌گیرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان داراب بر لزوم استخراج مطالبه گری از مکتب و منظر انقلاب، قانون و شریعت دانست و گفت: مطالبه گری باید دلسوزانه و بدور از از رفتارهای پرخاشگرایانه باشد.

حجت الاسلام خسروی تاکید کرد: مطالبه گری باید کاملاً عالمانه و از برخوردهای جاهلانه دور باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان داراب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای به ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس متذکر شد: امید است با این انتصاب مبارک مشکلات عدیده باغداران و کشاورزان شهرستان داراب که بعنوان یکی قطب‌های کشاورزی و باغات کشور محسوب می‌شود، حل و فصل شود.

امام جمعه داراب در خاتمه از شورای شهر داراب نیز به دلیل پایان دادن به اختلافات سلیقه‌ای خود در انتخاب شهردار قدردانی کرد و گفت: شهردار جدید نیز در ادامه راه خود با استفاده از ظرفیت نخبگان و تعامل خوب با اعضای شورای شهر قطار توسعه داراب را به حرکت در بیاورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار