تجلیل از ورزشکاران بسیجی استان بوشهر

در آیینی که به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزارشد از ورزشکاران بسیجی این استان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۹۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ 04 October 2021

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این مراسم بیان کرد: ورزش‌های همگانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در رشته‌های گوناگون، رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است.

سردار علی رزمجو با اشاره به اهمیت ورزش در ابعاد مختلف افزود: توجه به مقوله ورزش در رشته‌های مختلف، برای نظام جمهوری اسلامی ایران، تولید قدرت می‌کند که این قدرت در فکر، بازوان، اعضا و جوارح ورزشکاران قدرتی در راستای دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: امسال بیش از ۵۰۰ برنامه ورزشی به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت و سپاه استان برگزار شده است.

روح الله فرزین افزود: این مسابقات در ۲۵ رشته مختلف و با مشارکت بیش از هزار و ۸۰۰ نفر از بسیجیان با همکاری ادارات ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در کنار مسابقات و برنامه‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی متنوعی نیز به همت جامعه ورزشی بسیج در سراسر استان اجرا شد که دیدار با ۳۶ خانواده شهید، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزش و اهدای خون از مهم‌ترین این برنامه‌ها بود.

مسئول ورزش بسیج سپاه امام صادق (ع) بوشهر بیان کرد: در هفته بسیج، بوشهر میزبان مسابقات تیر و کمان کشور و کشتی استان است که تلاش می‌شود این مسابقات با همکاری بسیجیان به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

در این آیین ضمن قدردانی از ۲۶ برگزیده و عوامل اجرایی مسابقات ورزشی بسیج در هفته بزرگداشت دفاع مقدس، از خانواده شهید محمد جمادی شهید شاخص ورزش سال ۱۴۰۰ نیز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار