براساس نتایج نظرسنجی انجام شده که با مشارکت ۱۹۹۱ نفر از شهروندان در سال ۱۳۹۹ انجام شد بیش از ۸۵ درصد پاسخگویان از نحوه برخورد و رعایت ادب مأموران قرائت کنتور و مأموران رسیدگی به حوادث شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان رضایت کامل دارند و ۷۵ درصد نیز زمان مراجعه مأموران قرائت کنتور به درب منازل را بهترین موقع ممکن می دانند.
نتایج این نظرسنجی همچنین بیانگر آشنایی و آگاهی ۵۰ درصدی پاسخگویان از خدمات سامانه ارتباط با مشتریان ۱۲۲ و سامانه ارائه خدمات غیر حضوری ۱۵۲۲ است.
شرکت کنندگان در این نظرسنجی در عین حال رضایت نسبتاً کمی از فشار شبکه توزیع آب داشتند و فقط ۳۵ درصد در این خصوص اعلام رضایت کرده اند. علت این امر نیز افزایش میزان مصرف در روزهای گرم سال و کمبود آب مورد نیاز به میزان ۳۲۰۰ تا ۴۳۰۰ لیتر در ثانیه است که موجب افت شدید فشار و یا قطع احتمالی آب در برخی مناطق می شود و امید است با بهره برداری از سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ این مشکل برطرف شود.
اضافه می شود رصد افکار عمومی و بررسی میزان رضایت مندی از خدمات رسانی آبفای استان اصفهان در سطح شهرها و روستاهای تحت پوشش از اهداف برگزاری نظرسنجی مشترکین است که همه ساله بر اساس مصوبات ابلاغی وزارت نیرو و با رعایت ضوابط علمی و روش های پژوهشی، به صورت الکترونیکی توسط واحد پژوهش و افکارسنجی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان انجام می شود.