تیم والیبال مقاومت شهداب یزد در هفتم ششم لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور چهارشنبه شب در دیدار خانگی سه بر یک بر تیم پاس گرگان غلبه کرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ 10 November 2021

 

به گزارش تابناک گلستان، این مسابقه با توجه به تداوم شیوع کرونا بدون حضور تماشاگران با رعایت نکات بهداشتی در سالن اختصاصی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد در مرکز این استان برگزار شد.

بازیکنان شهداب در این دیدار خانگی در بازی های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ بر تیم  پاس گرگان غلبه کردند و تیم میهمان تنها در بازی م ۲۵ بر ۲۰ بر میزبان پیروز شد..

شهداب با شهرداری گنبد، فولاد سیرجان، آذرباتری و شهرداری ارومیه، ملل مریوان، سپاهان اصفهان، مس رفسنجان ، لبنیات هراز آمل، پاس گرگان،سایپا و پیکان تهران،  شهرداری ورامین و هورسان رامسر هم گروه است.

این مسابقه‌ها  زیرنظر فدراسیون به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی پیگیری می‌شود و در پایان تیم قهرمان به عنوان نماینده والیبال ایران در مسابقه  آسیایی شرکت می‌کند.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت  ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه  دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار