پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با محوریت مباحث پیرامون حوزه گردشگری از تاریخ نهم الی دوازده بهمن ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ 29 January 2022

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،”محمد امین ایزدجو”، مدیر گردشگری و مهندس عمومی سازمان آب و برق خوزستان ضمن اعلام این خبر، گفت: امسال به مانند دوره قبل مجموعه مدیریت گردشگری و مهندسی عمومی به نمایندگی از سازمان آب و برق خوزستان در این نمایشگاه شرکت کرده است.

 وی افزود: در طول مدت این رویداد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از پلتفرم سازه های آبی تاریخی رونمایی خواهد شد.

مدیر گردشگری و مهندسی عمومی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اهمیت این پلتفرم گفت: از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ مطالعات جامعی در زمینه سازه های آبی تاریخی خوزستان انجام داده ایم که ماحصل آن شناسایی بیش از ۵۰۰ اثر و سازه آبی تاریخی و حجم قابل توجهی اطلاعات است و دستاوردهای این مطالعات در قالب پلتفرم سازه های آبی تاریخی طبقه بندی و ساماندهی شده و برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی می شوند.

وی افزود: این پلتفرم به گونه ای طراحی شده تا برای سطوح مختلف علمی و عموم جامعه قابل دسترسی باشد و این آمادگی را داریم تا تجربیات خود را برای تمام بخشهای مرتبط با این حوزه در سطح کشور به اشتراک بگذاریم.

ایزدجو گفت: علاوه بر پلتفرم سازه های آبی تاریخی، در مدت رویداد نمایشگاه، ظرفیت های سازمان آب و برق خوزستان در حوزه گردشگری معرفی و هم زمان با آن ها بسته های سرمایه گذاری گردشگری نیز برای فعالان در این حوزه پیشنهاد می گردد و لذا این آمادگی را داریم تا با فعالان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری تعامل و همکاری همه جانبه ای داشته باشیم.

 مدیر گردشگری و مهندسی عمومی سازمان آب و برق خوزستان در پایان از علاقمندان و فعالان حوزه گردشگری برای بازدید از غرفه سازمان آب و برق خوزستان در این نمایشگاه دعوت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار