مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در دفاع از مردم سادات محمودی و خدمات رسانی به آنها به وزیر نیرو تذکر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ 22 February 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این تذکر امده است: سال ۹۲ مطالعات احداث سد خرسان ۳ واقع در ۵۰ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان لردگان ، استان چهار محال و بختاری نهایی و برای اجرا مجوز های ترک تشریفات آن صادر شد و در این ۹ سال ۱۴ روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل واقع شدن در مخزن سد از برخی خدمات زیرساختی از جمله ؛ گاز رسانی محروم شده اند.
گناه مردم سادات محمودی چیست که باید از خدمات لازم برای تامین رفاه نسبی از جمله شبکه گاز رسانی محروم باشند و اراضی در این منطقه در کنار رود خرسان تشنه مانده ولی احداث سدی در پایین دست ، مردمان این دیار را آواره کند.
نظام مقدس جمهوری اسلامی تا کنون برای ایجاد زیر ساخت ها در این روستاها چندین میلیارد تومان هزینه کرده و امروز مردم این دیار برای احداث سدی که جز مشقت سودی برای آنها ندارد ، باید درد نداری زیرساخت ها ، خدمات و امکانات اولیه را بکشند.
محیط زیست با اجرای این طرح متحمل خسارات فراوان میشود ، تا جایی که درختان چند هزار ساله بلوط زیر آب می روند . ضروری است وزارت نیرو هر چه سریع تر تعیین تکلیف کند.
لازم به ذکر است که این تذکر مهدی روشنفکر با امضای ۱۹ نفر از نمایندکان مجلس شورای اسلامی تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار