معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در لنده
توسعه ی زیر ساخت های آموزشی  اولویت تیم مدیریتی استان بود که در این راستا با کمک سازمان نوسازی و خیرین بیش از ۸۵ میلیارد تومان ساخت و ساز انجام گرفت و کماکان بهرمندی از فضاهای امن و زیبا برای فرزندان همه مناطق استان در دستور کار است.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۵ 07 May 2024

به گزارش تابناک معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان در جمع فرهنگیان لنده با تبریک روز معلم گفت: معلم بواسطه نقش ارزشمندی که در جامعه ایفا میکند در بین تمام مشاغل دارای ارزش و اهمیت بالایی است چرا که نقش او انسان‌ سازی است.

وی اظهار داشت: معلمین محور توسعه و پیشرفت جامعه هستند و هرجایی که ضربه خوردیم و هزینه‌ای برای نظام شد به دلیل بی‌توجهی به جایگاه معلم و جامعه آموزش پرورش بود.

سبحانی افزود: در گذشته کم کاری و نداشتن برنامه در برخی دولت‌ها باعث کند شدن روند کار دانشگاه فرهنگیان به عنوان معلم ساز ترین مجموعه ی آموزشی کشور شد و اگر نبود برنامه ریزی در این دولت در آموزش وپرورش دچار بحران می شدیم.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدامات اساسی دولت سیزدهم در دو سال گذشته باعث شد تا کمکاری و غفلت گذشتگان تا حدودی جبران شود که با اقدامات اثرگذار مجموعه ی وزارت، کمبود معلم تا حدودی جبران گردید و همچنان برنامه ریزی ها در راستای جذب جوانان تحصیل کرده در بدنه آموزش وپرورش ادامه دارد.

وی با اشاره به مشکلات رفاهی جامعه ی بزرگ فرهنگیان  در شالهای گذشته گفت نپرداختن به وضعیت رفاهی معلمان داشت به کشور آسیب میزد. متاسفانه در برخی دولت ها به وضعیت رفاهی فرهنگیان اهمیت داده نمیشد و اولویت آنان نبود و این مسئله باعث نارضایتی در بین معلمان کشور شد. مسئله ای مهم که اگر نبود برنامه ریزی و ورود شجاعانه دولت سیزدهم دشمنان این سرزمین به دنبال اغفال برخی از فرهنگیان بودند تا بواسطه ی مشکلات معیشتی فرهنگیان را به کف خیابان بیاورند و این قشر عزیز را رو در روی دولت قرار دهند که با تدبیر مجموعه ی دولت به موضوع رفاهیات فرهنگیان نگاه ویژه شد که در راس طرح رتبه بندی را که پیش از این هیچ دولتی شجاعت اجرای آن را نداشت اجرایی گردید .

آموزش وپرورش در دو بخش توسعه زیر ساخت ها و افزایش سطح رفاهی فرهنگیان موفق بود+تصاویر

سبحانی در ادامه با اشاره به اقدامات دو سال گذشته در بحث کمک به افزایش سطح رفاه درمانی فرهنگیان استان نیز گفت؛ در خصوص رفاه فرهنگیان استان اقدامات خوبی صورت گرفت. در بخش درمان توانستیم با ۹۰ درصد مراکز درمانی، آزمایشگاهی و پزشکان قرار داد ببندیم.

وی افزود: در بحث خدمات رفاهی دومین استان کشور بودیم و در کمتر از یک سال ۱۸۵ میلیارد تومان تسهیلات مرابحه، و ۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به فرهنگیان ارائه شد.

سبحانی در بخش دیگری به اقدامات در حوزه زیر ساختی پرداخت و گفت؛ از ابتدا توسعه ی زیر ساخت های آموزشی  اولویت تیم مدیریتی استان بود که در این راستا با کمک سازمان نوسازی و خیرین بیش از ۸۵ میلیارد تومان ساخت و ساز انجام گرفت و کماکان بهرمندی از فضاهای امن و زیبا برای فرزندان همه مناطق استان در دستور کار است.

سبحانی توجه ویژه به مناطق کم تر توسعه یافته ی استان را اولویت مجموعه ی اداره کل آموزش وپرورش دانست و گفت توجه به مناطق محروم و توسعه فضاهای آموزشی، فرهنگی و رفاهی بدون نگاه‌های سیاسی-قومی بوده است و همین باعث موفقیت این مجموعه شده است.

معاون اداره کل آموزش وپرورش استان که با دست پر به لنده آمده بود از پرداخت مرحله ی جدیدی از تسهیلات به فرهنگیان خبر داد و گفت بزودی سری جدید تسهیلات مرابحه به فرهنگیان شروع می‌شود.

وی همچنین نسبت به تعمیر و نوسازی سالن ورزشی پوریای ولی اداره آموزش وپرورش که توسط یکی از فرهنگیان جوان مطالبه شده بود قول همکاری داد و گفت مبلغ مورد نیاز را خواهیم داد.

در ادامه فیلم کوتاهی از یادگاران عرصه ی تعلیم و تربیت دیار لنده را خواهید دید که توسط خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد و همکار فرهنگی آقای مجتبی محمدی عضو جمعیت فرهنگیان جوان تهیه و تنظیم گردید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شیرعلم حبیبی
|
India
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
تسویه می خام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار