کد خبر: ۱۰۹۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸ 08 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز دشمنان ما روی مسئله حجاب و حیا جنگ ترکیبی سختی را بر علیه ما به راه انداختند، باید خودمان را حفظ کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در محفل انس با قرآن شهر سرخرود، اظهار کرد: خرسندیم که بعد از تشکیل شورای توسعه فعالیت قرآنی در ماه گذشته در این شهرستان در این محفل حضور پیدا کردیم.

وی با اشاره به پیش رو بودن شب قدر، افزود: خداوند در سوره قدر پنج ویژگی برای شب قدر بیان کرده است، اولا اینکه قرآن در شب قدر نازل شده، دوم اینکه شب قدر از هزار ماه برتر است، سوم اینکه شب نزول ملائکه است، دسته ای برای تقدیم مقدرات به روح و دسته دیگر برای سر زدن به محافل و مجالس نازل می‌شوند و به دعاها آمین می‌گویند.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد:چهارم اینکه مقدرات و امور تا یک سال آینده برای آحاد انسان‌ها و حتی حوادثی که ارتباطی به انسان‌ها ندارد تقدیم محضر امام زمان (عج) ولی خدا میشود، پنجم اینکه این شب سرشار سلامتی و مواهب معنوی خداوند است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شب قدر، قبل از اسلام هم بود اما دارای سه ویژگی بود، گفت: شب قدر بعد از پیامبر اکرم (ص) با ویژگی نزول قرآن و برتری از هزار ماه بود تا روز قیامت هم هست.

این مسئول با اشاره به سوره دخان، عنوان کرد: خداوند یک ویژگی دیگر هم برای شب قدر بیان کرده است و با واژه (مبارک) این شب را توصیف کرده است.

وی با بیان اینکه احیای شب قدر مهم است، ادامه داد: روی دعای شب قدر حساب ویژه‌ای باز کنید، دعایی که علاوه بر مومنین ملائکه آمین‌گوی آن هستند، البته شاید برخی دعاها را فراموش کنیم، پس خوب است که از الان خودمان را برای شب قدر آماده کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه گل سرسبد همه خواسته‌ها ظهور آقا امام زمان (عج) است، ادامه داد: می‌توانیم دعاهای مشکل‌گشای خود و جامعه را یادداشت کرده و شب قدر تکرار کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: نابسامانی‌های فراوانی داریم اینکه مسلمان دین و اخلاقمان سالم بماند خوب است، از این جنگ فرهنگی دشمن، دهن کجی‌ها که هم حرام شرعی و سیاسی است در امان بمانیم، حفظ آن تدبیر، دغدغه، دعا و توسل می‌خواهد.

این مسئول با بیان اینکه حجاب هم واجب شرعی و قانونی است، اذعان داشت: مسئله دولتی و بخش‌نامه‌ای نیست، امروز دشمنان ما روی مسئله حجاب و حیا جنگ ترکیبی سختی را بر علیه ما به راه انداختند، باید خودمان را حفظ کنیم، به کسانی که بی حجابی را انتخاب کردند برچسب بی‌دینی نمی‌زنیم اما فریب دشمن را خورده‌اند‌. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار