فرماندار شهرستان گالیکش گفت: از صبح امروز چهارسورتی پرواز توسط بالگرد برای اطفاء حریق انجام شده‌است و بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای تازه‌نفس منابع‌طبیعی، هلال‌احمر، جوامع‌محلی و غیره در این منطقه حضور دارند.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 19 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از فارس، علی جوان‌حاذق‌خواه در گفت‌وگویی در شهرستان گالیکش اظهارکرد: اطفاء حریق در نیلکوه شهرستان گالیکش همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا عصر امروز این حریق به طور کامل اطفاء و خاموش شود.

وی تصریح‌کرد: امروز صبح بیش از ۱۰۰نفر نیروی تازه‌نفس از منابع‌طبیعی گرگان، آق‌قلا و علی‌آباد و نیرو‌های هلال‌احمر، جوامع محلی و بسیج برای ایجاد آتش‌بر و مهار آتش در منطقه حضور پیدا کردند تا بتوانیم از ادامه حریق در منطقه جلوگیری کنیم.

فرماندار شهرستان گالیکش خاطرنشان‌کرد: از صبح امروز تاکنون بالگرد هلال‌احمر چهارسورتی پرواز را با آبگیری از سد حسین‌آبادکالپوش برای اطفاء حریق انجام داده و پیش‌بینی می‌شود تا عصر امروز هم به همین تعداد سورتی پرواز داشته‌باشد.

وی بیان‌کرد: با بازدید‌های هوایی توسط فرماندار، مدیریت بحران استانداری، مدیرکل منابع‌طبیعی و دیگر مسئوولان مرتبط انجام شده و حجم حریق بسیار کاهش یافته‌است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امروز حریق به صورت کامل اطفاء و خاموش شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار