معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان تصریح کرد: رویکرد ما به تبعیت از مدیریت ارشد استان حمایت جدی در انتصاب مدیران بومی برای ادارات کل استان در شرایط همتراز بودن است.
کد خبر: ۱۴۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰ 22 December 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا محمود ربیعی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ثبت احوال گلستان در گرگان اظهار کرد: منتسب بودن افراد شایسته به مناطق جغرافیایی دارای اهمیت نیست اما نباید این استان را محل آمد و شد مدیران غیربومی کنیم.
وی بیان کرد: از انتصاب مدیران باتجربه با رویکرد شایسته سالاری حمایت و استقبال می کنیم اما اولویت نخست در سپردن مسوولیت دستگاه های دولتی گلستان به افراد، استفاده از افراد توانمند بومی است. 
معاون استاندار گلستان افزود: به تصمیم مدیران بالادستی برای به کار گرفتن مدیران استان های دیگر در این استان احترام می گذاریم اما باید شرایط به گونه ای باشد که تقویت تجربه و دانش مدیران بومی استان دارای درجه اهمیت فراوان برای تصمیم گیران کشوری باشد. 
ربیعی همچنین در پایان این مراسم به ایرنا گفت: در عهدی که با استاندار گلستان بسته ایم، ارتقای شغلی کارکنان استان مورد حمایت جدی و تاکید ما است بر این اساس هنگام انتصاب و به شرط هم تراز بودن مدیران، بدون کمترین تردیدی انتخاب و انتصاب افراد بومی مورد حمایت و تاکید است.
وی خاطرنشان کرد: از مدیران انتصابی جدید حمایت می کنیم و مشکلی نیز نخواهیم داشت اما به طور قطع نگاه مجموعه استانداری گلستان انتخاب افراد بومی در مسند دستگاههای اداری و اجرایی استان است.
معاون استاندار گلستان تصریح کرد: فارغ از تعصب منطقه ای و صرفا با نگاه حرفه ای و علم مدیریت به انتصاب افراد بومی می اندیشیم به عنوان مثال در برخی ادارات شهرستان گرگان مدیرانی با 14 سال سابقه مدیریت می توانند گزینه مطلوب برای تصدی ادارات کل استان باشند.
ربیعی خاطرنشان کرد: بدیهی است در شرایط همتراز بودن، مدیر بومی با توجه به شناختی که از استان و حوزه کاری خود دارد خیلی بهتر می تواند در مدت زمان کوتاه تر برنامه های توسعه ای و پیشرفت را عملیاتی کند.
به گزارش ایرنا در جلسه امروز با تقدیر از زحمات یک ساله علی عادلی مدیرکل قبلی ثبت احوال گلستان، حسن وفایی تصدی مسئولیت این اداره استانی را بر عهده گرفت. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار