به مناسبت گرامی‌داشت دهه‌فجر
دبیر کمیته اصناف ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی گلستان گفت: 17 پروژه صنعتی در دهه‌فجر با ارزش سرمایه 570 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 286 نفر در هشت شهر گلستان افتتاح می‎شود.
کد خبر: ۱۶۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳ 24 January 2016
علی حسن‎زاده عصر امروز در جلسه ستاد خبری فجر انقلاب اسلامی استان گلستان اظهار کرد: 17 پروژه‎ صنعتی در شهرستان‎های آزادشهر، آق‎قلا، رامیان، علی‎آبادکتول، کلاله، گرگان، گمیشان و گنبدکاووس افتتاح می‎شود.

وی نقش اصناف و بازاریان را در برهه‎های مختلف انقلاب اسلامی اثرگذار خواند و تصریح کرد: اصناف و بازاریان نقش‎آفرینی لازم را در پشتیبانی از انقلاب اسلامی داشتند و در تمامی عرصه‎های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حضور موثری داشته و دارند.

سومین یادواره شهدای اصناف گلستان در گنبدکاووس برگزار می‎شود

دبیر کمیته اصناف ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی گلستان با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان استان در هشت سال دفاع مقدس 250 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند، افزود: سومین یادواره شهدای اصناف گلستان 15 بهمن‌ماه جاری در گنبدکاووس برگزار می‎شود.

حسن‎زاده بر لزوم مردمی کردن جشن پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: بسترسازی حضور آحاد مردم برای راهپیمایی باشکوه و دشمن‎شکن 22 بهمن فراهم شده است.

وی از برپایی ایستگاه‎های صلواتی در شهرهای مختلف استان در روزهای 12 و 22 بهمن خبر داد و افزود: همایش تبیین نقش اصناف در تحقق اقتصاد مقاومتی با محوریت بازار و اصناف در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

همایش اصناف، وحدت و اقتدار 21 بهمن در بندرترکمن برگزار می‎شود

دبیر کمیته اصناف ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی گلستان از برگزاری همایش تبیین شرایط پسابرجام و نقش اقتصاد مقاومتی در بهبود وضعیت اقتصادی با محوریت اتاق بازرگانی استان و خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرگان خبر داد.

حسن‎زاده با اشاره به پیش‎بینی بیش از 40 ویژه برنامه دهه‌فجر توسط کمیته اصناف استان گلستان گفت: برنامه‎های مختلفی در ستادهای شهرستانی پیش‎بینی شده است.

به گفته وی؛ همایش اصناف، وحدت و اقتدار در شهرستان بندرترکمن در 21 بهمن‌ماه جاری برگزار می‎شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار