رحیم تیموری روزسه شنبه در گفتتگویی بیان کرد: سه مرکز از این پنج مرکز در مراکز دهستان های کنگور، آقسو و زاوکوه از توابع بخش های مرکزی و پیشکمرشهرستان کلاله و دو مرکزدیگر نیز درشهر کلاله راه اندازی شده است.
کد خبر: ۲۳۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۸ 18 May 2016

به گزارش تابناک گلستان به نقل از ایرنا وی گفت: در آستانه برداشت محصول گندم درمنطقه، احکام ماموریت120نفر از عاملین جمع آوری زکات دراین شهرستان در اختیار آنان قرارگرفته است.
مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) کلاله اعلام کرد: در حال حاضر هفت هزار و500 نفر درقالب چهار هزار خانواده تحت پوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان هستند.
تیموری گفت: در حوزه مشارکت های مردمی، خدماتی همچون تهیه سبد کالا، توزیع غذای گرم، حامی یابی برای خانواده ها و برگزاری جشن به منظور تامین اقلام ضروری خانواده ها از برنامه های ماه مبارک رمضان کمیته امداد کلاله است.
مسئول مشارکت های مردمی کمیته امدادامام خمینی(ره) نیز به شرایط مناسب جوی درسال زراعی جاری همچنین پیش بینی افزایش محصول گندم درمقایسه با سال های گذشته اشاره کرد و گفت: به شکرانه این شرایط ، میزان زکات تحویلی کشاورزان افزایش قابل توجهی خواهد یافت و پیش بینی می شود امسال میزان زکات کشاورزان به 30میلیارد ریال افزایش یابد.
آخوند امان محمد کوچک نژاد افزود: زکات جمع آوری شده سال گذشته به 25میلیارد ریال بالغ شده بود و با این میزان شهرستان کلاله د رسطح استان گلستان و کشور به ترتیب رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص داد.
شهرستان کلاله با 110هزارنفرجمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار