سی‎امین اجلاس مدیران کل سازمان انتقال خون کشور در گرگان،برگزار شد.
اين برنامه با حضور نماینده ولی فقیه و خبرگان رهبری در استان گلستان و حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون برگزار شد. در اين مراسم، حضرت آيت الله نورمفيدي نماینده ولی فقیه و خبرگان رهبری اظهارداشت: انفاق یکی از معیارهای اسلامی است و اهدای خون از مصادیق انفاق محسوب ميشود.
کد خبر: ۲۳۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 28 May 2016
سی‎امین اجلاس مدیران کل سازمان انتقال خون کشور در گرگان ،برگزار شد.
اين برنامه با حضور نماینده ولی فقیه و خبرگان رهبری در استان گلستان  و حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون برگزار شد.
در اين مراسم، حضرت آيت الله نورمفيدي نماینده ولی فقیه و خبرگان رهبری  اظهارداشت: انفاق یکی از معیارهای اسلامی است و اهدای خون از مصادیق انفاق محسوب ميشود.

نورمفيدي، با اشاره به اينكه خون نجات دهنده انسان از خطرات و مبدا ذات و حيات اقدس انسان است گفت: ارزش انفاق خون بسيار با ارزش تر از انفاق مادي ست و هنگام خروج روح از بدن، خون مي ايستد و منجمد مي شود. وي افزود: اگر کسی قدر این نعمت الهی را بداند، نسبت به مراقبت از خودف جدي خواهد بود.

وي خاطرنشان كرد: باید سعی کنید سلامت خون و ضریب امنیت خونهای اهدایی را بالا ببرید زیرا شما با جان مردم و سلامت آنها سرو کار دارید.


امام جمعه گرگان در پيشنهادي، خواستار تغییر نام سازمان انتقال خون به انفاق خون شد و گفت: انفاق، از معيارهاي مهم اسلامي است ؛ اهداي خون نيز از مصاديق انفاق و صدقه جاريه محسوب ميشود.

نميانده ولي فقيه در استان، از كارمندان سازمان انتقال خون خواست تا كارهايي استوار و بي نقص ارايه دهند. 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار