با هدف ايجاد هم افزايي بين شركت هاي حوزه آي تي استان گلستان
در جلسه اي با حضور دكتر عماد آيداني مدير مركز رشد پارك علم و فناوري استان گلستان و جمعي از فعالان حوزه آي تي استان، راه اندازي خوشه آی تی مرکز رشد جامع پارك علم و فناوری گلستان راه اندازي شد.
کد خبر: ۲۳۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵ 31 May 2016
جلسه اي با حضور دكتر عماد آيداني مدير مركز رشد پارك علم و فناوري استان گلستان و جمعي از فعالان حوزه آي تي استان با هدف توسعه خوشه فناوري مركز آي تي رشد جامع پارك علم و فناوري گلستان برگزار شد. 

در اين برنامه گفتگوهايي در جهت هم افزايي بين شركت هاي حوزه آي تي استان و همكاري و همياري بيشتر آنان انجام شد.





در اين جلسه دكتر آيداني گفت: اتفاقاتي كه ان شاالله خواهد افتاد، در بحث توانمند سازي شركت هاي حوزه آي تي و افراد فعال در استان است و پس از آن استفاده از توان دستگاه هاي دولتي و اجرايي براي رسيدن به اين اهداف امري لازم است. 

آيداني افزود: استفاده از منتورهاي حوزه آي تي و كسب و كار و ترجيحا همكاري ِ منتورهاي آي تي كه در حوزه كسب و كار قوي هستند به جهت آموزش و توانمند سازي ِ شركت ها و افراد فعال در اين حوزه از برنامه هاي ديگر خوشه فناوري مركز آي تي رشد جامع پارك علم و فناوري گلستان.

دكتر آيداني ضمن اشاره به نقش اساسي و مسوليت تماميِ فعالان اين حوزه در قبال اين برنامه ها ، افزود:  وجود واحد ارتباطات بين الملل در پارك در بخش دولتي و خصوصي در دستور كار ما قرار دارد و در حال پيگيري است. 




در اين جلسه هريك از اعضا، نقطه نظرات خود را بيان داشتند، به بيان ايده هاي خود پرداختند و در مواردي از قبيل حضور در نمايشگاه هاي خارجي، ارتباط با سرمايه گزاران خارجي، رقابت و همكاري سازنده رقبا در كنار يكديگر و موضوعاتي از اين دست گفتگو شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار