نماینده‌ی ولی‌فقیه در گلستان:
آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی: یکی از چیزهایی که باید مورد توجه شدید خانواده و والدین باشد، غذای حلال است. غذایی که خانواده از آن استفاده می‌کند باید پاک و حلال باشد و اگر حرام باشد، آثار سوء را در فرزند ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۲۴۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 13 June 2016
نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: روزی حرام قلب انسان را از یاد خدا دور می‌کند.
آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی بعدازظهر دوشنبه در ششمین جلسه از سلسله مباحث ماه مبارک رمضان با موضوع «تحکیم خانواده و وظایف متقابل در آموزه‌های دینی» که در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از چیزهایی که باید مورد توجه شدید خانواده و والدین باشد، غذای حلال است. غذایی که خانواده از آن استفاده می‌کند باید پاک و حلال باشد و اگر حرام باشد، آثار سوء را در فرزند ایجاد می‌کند.
امام جمعه گرگان ادامه داد: اگر والدین می‌خواهند تا فرزندان خوبی داشته باشند، باید از غذای حلال استفاده کنند و از ورود غذا و پول حرام به داخل خانواده خودداری کنند. غذای پاک و حلال تأثیر بسیار زیادی در فرزندان خواهد داشت و به همین دلیل والدین باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند.
نمانیده‌ی مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که انسانی که از غذای حرام استفاده می‌کند، جسم فرزند او نیز از حرام ساخته می‌شود، گفت: استفاده و مصرف غذای حرام باعث خراب و ویران شدن فرزند و بیراهه رفتن او می‌شود.
آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: افکار شیطانی و انحرافی نیز از طرفی دیگر تأثیرات مخربی را بر روی فرزند می‌گذارد و سالمندان می‌توانند با فرهنگ‌سازی در جامعه این مشکلات را حل کنند. یکی از آثار غذای حرام این است که دل‌های انسان از یاد خداوند دور می‌شود.
نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در روایات از امام محمدباقر (ع) نقل ‌شده است که اگر کسی از مال حرام استفاده کند، حج، سال‌های عمر و صله‌رحم او قبول نیست و انسان باید با استناد به این روایات از غذای پاک و حلال استفاده کند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار