عملیات بهسازی محور ترانزیتی و شریانی اینچه‌برون – گنبدكاووس از محل سد دانشمند (هفت كیلومتری سه‌راهی اینچه‌برون) به سمت شهرستان گنبدكاووس و با انجام عملیات قیرپاشی (حفاظتی فوگ سیل) جهت آب‌بند كردن و جلوگیری از شن‌زدگی رویه آسفالت، به اجرا درآمده است.
کد خبر: ۲۴۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 21 June 2016
مدير كل راه و شهرسازی گلستان از آغاز عمليات بهسازی محور ترانزيتی و شريانی اينچه‌برون - گنبدكاووس به طول حدود ۵۰ كيلومتر در سال جاری خبر داد.
ابراهیم مبارک قدم گفت: عملیات بهسازی محور ترانزیتی و شریانی اینچه‌برون – گنبدكاووس از محل سد دانشمند (هفت كیلومتری سه‌راهی اینچه‌برون) به سمت شهرستان گنبدكاووس و با انجام عملیات قیرپاشی (حفاظتی فوگ سیل) جهت آب‌بند كردن و جلوگیری از شن‌زدگی رویه آسفالت، به اجرا درآمده است.
مبارک قدم، اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این عملیات را، رقمی بالغ بر سه میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان كرد.
به گفته‌ی وی، محور ترانزیتی و شریانی اینچه‌برون - گنبدكاووس از محورهای مهم استان گلستان به دلیل مبادلات تجاری ایران با كشورهای آسیای میانه است كه بر اثر تردد زیاد، تخریب گسترده‌ای بر سطح و رویه آسفالت آن در سال‌های اخیر به وجود آمده بود و برای حفظ رویه آسفالت و كاهش سطح تخریب‌های محور، عملیات بهسازی آن در دستور كار قرار گرفت.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: پس از اتمام این عملیات ظرف چند روز آینده، عملیات بهسازی محور از سمت سه‌راهی اینچه‌برون به سمت داشلی‌برون و مراوه تپه ادامه پیدا می‌کند.
محور ترانزیتی و شریانی اینچه‌برون - گنبدكاووس در شمال استان گلستان واقع شده است. استان گلستان با یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال ایران واقع است و از شمال با کشور ترکمنستان، از شمال غرب با دریای خزر، از غرب با مازندران، از شرق با خراسان شمالی و از جنوب با استان سمنان همسایه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار