مهدی خسروی: برای ایام تابستان امسال در 12 خانه‌ی فرهنگ این سازمان در سطح شهر، 300 برنامه فرهنگی برای نوجوانان و جوانان تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۲۵۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 25 June 2016
مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: در ایام تعطیلات تابستان امسال ۳۰۰ برنامه برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در گرگان اجرا می‌شود.
مهدی خسروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن تعطیلات دانش‌آموزان اظهار داشت: برای ایام تابستان امسال در 12 خانه‌ی فرهنگ این سازمان در سطح شهر، 300 برنامه فرهنگی برای نوجوانان و جوانان تدارک دیده شده است.
وی افزود: با توجه به فصل تابستان و تعطیلی مدارس این سازمان برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان شهر گرگان برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را برنامه‌ریزی کرده است.
مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان تصریح کرد: در این بخش 300 برنامه داریم که در بخش فرهنگی 20 طرح جامع در محلات به اجرا در خواهد آمد و در بخش ورزشی هم 11 رشته‌ی ورزشی مانند فوتسال، والیبال، بسکتبال، اسکواش، اسکیت، کاراته، کشتی و غیره زیر نظر مربیان مجرب کار آموزش به نوجوانان را بر عهده دارند.
خسروی اظهار کرد: در راستای پرورش روح و جسم شهروندان در ماه پر برکت رمضان هم این سازمان برنامه‌های متعددی را اجرا کرده و در این ایام 70 برنامه متنوع در خانه‌های فرهنگ در حال برگزاری است.
مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان تأکید کرد: محافل انس و تفسیر قرآن، جشن‌های محلی با عنوان همشهری سلام و برگزاری ایستگاه‌های قرآن بخوان جایزه بگیر از جمله این برنامه‌ها است.
وی گفت: در بخش ورزشی هم برای 3 هزار نفر برنامه تدارک دیده شده که در حال استفاده هستند که از این 26 رشته ورزشی 16 رشته برای آقایان و 10 رشته برای بانوان تدارک دیده شده است.
خسروی تأکید کرد: این برنامه‌ها با کمک سازمان ورزش و جوانان و زیر نظر مربیان با تجربه در حال برگزاری است تا در کنار اعمال مذهبی و پرورش روح  و حرمت گذاشتن به این ماه پرفیض، جسم شهروندان هم پرورش یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار