دوره‌های آموزشی تعمیرکاران گوشی همراه با همکاری با صنف فروشندگان و تعمیرکاران گوشی همراه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 09 July 2016
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان گلستان گفت: دوره‌های آموزشی تعمیرکاران گوشی همراه با همکاری با صنف فروشندگان و تعمیرکاران گوشی همراه برگزار می‌شود.
ابوالفضل تیرانداز کرد با تأکید بر اهمیت فعالیت بخش خصوصی اظهار کرد: با توجه به این‌که قشر تعمیرکاران گوشی همراه هم‌اکنون با مشتریان قابل‌توجهی روبه‌رو هستند نیاز است که با برگزاری دوره‌های آموزشی آن‌ها را توانمند کنیم و سطح آگاهی‌های‌شان را بالا ببریم.
تیرانداز تصریح کرد: هدف اصلی از این تعامل و همکاری، ساماندهی فروشندگان و تعمیرکاران تلفن همراه، شناسایی افراد با توانمندی بالاتر و ارتقاء سطح توانمندی‌های افرادی که تجربه‌ی خوبی دارند است.
وی با تأکید بر این‌که، گذراندن این دوره‌ها یک لازمه برای تکمیل دانش فنی این افراد محسوب می‌شود، گفت: برنامه باید به‌طوری باشد که ابتدا آزمونی برای سنجش کیفی مخاطبان برگزار شود تا افراد با توانمندی بالاتر از افرادی که اطلاعات کم‌تری دارند مشخص‌شده تا برگزاری دوره‌های آموزشی برای هر دوره با سطح توانمندی مشخص شود.
در ادامه محمد نوروزی، رئیس هیئت‌مدیره‌ی فروشندگان و تعمیرکاران گوشی همراه استان گلستان در این جلسه با اشاره به زمینه‌های همکاری با آموزش فنی و حرفه‌ای، گفت: هرچند آزمون‌های مربوط به درجه‌ی توانایی‌های ۱۵۷ نفر از تعمیرکاران شناسایی‌شده گرفته‌ شده است اما باز هم با مشورتی که با اعضای صنف صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که بهترین راه برای ارتقاء سطح توانمندی مخاطبان موردنظر، همکاری و تعامل با آموزش فنی و حرفه‌ای است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار