شهردار گرگان: شورای شهر گرگان در شرایطی قرار ندارد که بتواند از من درخواست مدارک ایثارگری کند. من مدارک خود را به وزارت کشور ارائه داده‌ام.
کد خبر: ۲۶۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 17 July 2016
حسین صادقلو در حاشیه‌ی جلسه‌ی شورای شهر گرگان اظهار داشت: شورای شهر گرگان در شرایطی قرار ندارد که درخواست ارائه‌ی مدارک ایثارگری کند و وزارت کشور باید این سؤال را کند و من هم سوابق و مدارک خود را به وزارت کشور ارسال کرده‌ام.
وی افزود: مدارک ایثارگری و دیگر مدارک خواسه شده را به وزارت کشور ارسال کرده‌ام و من مستثنی از قانون قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان هستم و شهرداری باقی می‌مانم و به مردم خدمت می‌کنم.
شهردار گرگان هم‌چنین درباره‌ی شایعات جلسه‌ی با وزیر کشور به همراه استانداری گلستان گفت: درباره‌ی این جلسه من در جریان نیستم و نیاز به برگزاری جلسه هم نیست و مدارک من گویای همه‌ی اقدامات است.
صادقلو درباره‌ی سخنان خانم نورا رئیس شورای شهر گرگان که خطاب به وی در جلسه زده شد، گفت: قصد پاسخگویی به سخنان رئیس شورای شهر را داشتم اما از آقای دستیان معاون فرماندار درخواست کردم که در این جلسه پاسخ ندهم‌ و در آینده همه‌ی مطالب وی را با مستندات پاسخ خواهم داد.
وی هم‌چنین درباره‌ی تجمعات مقابل درب شورای شهر و صحن علنی شورا نیز اظهار کرد: من در جریان این اتفاقات نیستم و این افراد شهروندان هستند و هر اختیاری دارند.
ظهر دیروز سخنگوی شورای شهر گرگان گفته بود: بر اساس مصوبه‌ی هیئت رئیسه‌ی شورای شهر گرگان و قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان، تا ظهر به شهردار گرگان فرصت داده شده بود که مدارک خود را برای ادامه‌ی همکاری به عنوان شهردار گرگان را به شورای شهر ارائه دهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار