سخنگوی شورای شهر گرگان:
وی افزود: براساس اطلاع داده شده جلسه فوق العاده و علنی امروز شورای شهر گرگان لغو شده است.
کد خبر: ۲۷۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 02 August 2016

سخنگوی شورای شهر گرگان گفت: با توجه به نامه اخیر فرمانداری گرگان و با توجه به تصمیم هیئت رئیسه، جلسه فوق العاده و علنی امروز شورای شهر گرگان با موضوع تعیین تکلیف وضعیت شهردار گرگان لغو شد.

علیرضا پزشک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره نامه اخیر فرمانداری گرگان به شورای شهر برای حذف یکی از عنوان ها دستور جلسات فوق العاده این شورا اظهار داشت: هم مصوبات شورای شهر در فرمانداری تطبیق داده می شود و به هر صورت اختیاراتی دارد و فرمانداری درخواست حذف یکی از بندهای دستور جلسات فوق العاده و علنی شورای شهر درباره تعیین تکلیف وضعیت شهردار گرگان را کرده است.

وی افزود: براساس اطلاع داده شده جلسه فوق العاده و علنی امروز شورای شهر گرگان لغو شده است.

سخنگوی شورای شهر گرگان درباره آخرین وضعیت کاری شهردار گرگان تصریح کرد: برای ادامه فعالیت وی باید نامه از وزارت کشور ابلاغ شود که تاکنون نامه ای ابلاغ نشده و تنها وزارت کشور در نامه ای مشورتی نظر داده و قاطع این حکم را ابلاغ نکرده است.

پزشک‌پور گفت: در 2 مرحله به شهردار گرگان فرصت داده شد که مدارک خود مبنی بر ایثارگر بودن را به شورای شهر ارائه کند اما تاکنون هیچ مدرکی ارائه نشده است و در چند روز آینده این وضعیت کاری شهردار گرگان مشخص می‌شود.

سخنگوی شورای شهر گرگان با اشاره به اعتراض برخی اعضای شورای شهر درباره قانونی نبودن جلسات فوق العاده و شرکت نکردن آنان در جلسات گفت: جلسات رسمی و علنی با اکثریت آراء به تصویب رسیده و قانونی است و تنها برای برگزاری و علنی شدن جلسه باید دو سوم اعضاء حضور داشته باشند که متاسفانه در 4 جلسه اخیر 5 نفر از اعضاء شرکت نکردند که باید هیئت رئیسه در این باره تصمیم‌گیری کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
با سلام باید نمایندگان شورای شهر هر چی قانون می گه اجرا کنند ونگاه به فاملیت بین شهردار با استاندار نکنند وبه وعدههایی که موقع انتخابات داده اند فراموش نکنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار