مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:
مدیر کل ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار کرد: در مرحله اول و مقدماتی نخستین دوره این رقابت ها که از ششم شهریور ماه در 14 شهرستان و هشت بخش استان برگزار شد، هزار و 500 تیم از 300 روستای گلستان با هم رقابت کردند.
کد خبر: ۳۰۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 27 September 2016
مرحله اول مسابقات ورزشی روستا قهرمان گلستان با مشخص شدن روستاهای برتر 22 منطقه استان به پایان رسید.

بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار کرد: در مرحله اول و مقدماتی نخستین دوره این رقابت ها که از ششم شهریور ماه در 14 شهرستان و هشت بخش استان برگزار شد، هزار و 500 تیم از 300 روستای گلستان با هم رقابت کردند.

مدیرکل بیان کرد: این مسابقات در 5 رشته ورزشی برگزار شد که شامل فوتسال، والیبال، طناب کشی در بخش آقایان و طناب کشی و آمادگی جسمانی در بخش بانوان بود.

طیبی هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی استعدادها و افزایش شور و نشاط جوانان مناطق روستایی بیان کرد و گفت: امیدواریم با اجرای موفق این برنامه، در سال های آینده شاهد برگزاری آن در رشته های ورزشی بیشتری باشیم.

طیبی بیان کرد: توسعه ورزش و تندرستی ، افزایش شور و نشاط در قشر جوان روستایی ، شناسایی استعدادهای ورزشی و روستاهای مساعد برای توسعه زیرساخت های ورزشی و احیای ورزش های رسمی و بومی محلی در روستاها از دیگر اهداف اجرا و برگزاری این مسابقات است.

وی به ظرفیت بالای ورزشکاران روستایی اشاره کرد و گفت: اگر بتوانیم زمینه مناسب رشد جوانان روستایی را با ایجاد امکانات تمرین فراهم کنیم، آینده بهتری در انتظار ورزش گلستان خواهد بود.

به گفته وی؛ هم اکنون روستاهای زیادی در مناطق روستایی گلستان دارای مجموعه های ورزشی با کیفیت مطلوب و نزدیک به استانداردهای تعریف شده، هستند که نقش خود را در بهبود سلامت مردم و شناسایی استعدادهای جدید به خوبی ایفا می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: برخورداری شهرها و روستاهای استان از زیرساخت های ورزشی می تواند راه رسیدن جوانان مستعد مناطق مختلف گلستان به مدال های رنگارنگ در مسابقات معتبر داخلی و خارجی را هموار کند.

در مرحله اول روستاهای ازدارتپه آزادشهر، خیوه لی آق قلا، پنج پیکر بندرترکمن، سرمحله بندرگز، تقرتپه بخش بهاران، شفیع آباد خان ببین، زینب آباد رامیان، پیچک محله علی آبادکتول، یساقی کردکوی، یکه قوز کلاله، شیرنگ علیا کمالان ، صادق آباد گالیکش، نودیجه گرگان، خواجه نفس گمیشان، ایگدرسفلی گنبد، گلیداغ مراوه تپه، دوزین مینودشت، کهنه کلباد نوکنده، یلمه سالیان وشمگیر، فارسیان چشمه ساران، قرنجیک خواجه خان گلدشت و آراقویی داشلی برون به عنوان برتر مناطق خود راهی مرحله نهایی و پایانی شدند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گلستان؛ مراسم آغاز مرحله نهایی این رقابت ها عصر چهارشنبه در مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار