استاندار گلستان در دیدار با فرماندهان انتظامی استان؛
استاندار گلستان با بیان اینکه در مسئله امنیت باید یک مفاهمه عمومی در جامعه شکل گیرد، گفت: در حوزه پژوهش باید فهم شناسی امنیت مورد بررسی قرار گیرد و جامعه باید از نقش موثر نیروی انتظامی در تامین امنیت آگاه شود.
کد خبر: ۳۰۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 28 September 2016
استاندار گلستان با بیان اینکه در مسئله امنیت باید یک مفاهمه عمومی در جامعه شکل گیرد، گفت: در حوزه پژوهش باید فهم شناسی امنیت مورد بررسی قرار گیرد و جامعه باید از نقش موثر نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه آگاه شود.

دکتر حسن صادقلو در دیدار با فرماندهان و مسولان انتظامی استان در آستانه هفته ناجا، تصریح کرد: امنیت در جامعه مسئله بسیار مهمی است و عادی ترین تا عالی ترین مردم جامعه، بدان نیازمند هستند.

وی با اشاره به حدیث پیامبر گرامی اسلام (ص)در خصوص امنیت و سلامت به عنوان دو نعمت مجهول، گفت: این حدیث نشان از ارتباط این دو بال به عنوان ظرفیتی برای پرواز دارد و بدون امنیت، سلامت روحی ایجاد نمی شود.

وی افزود: همچنین جامعه باید آگاه شود که در نبود امنیت چه خطرات و آسیب هایی متوجه کشور خواهد شد.

استاندار گلستان بر لزوم ارتباط بیشتر نیروی انتظامی با مردم نیز تاکید کرد و گفت: اگر چه ماموران و پرسنل ناجا موفق به برقراری ارتباط و تعامل دوستانه با مردم شده اند، اما این رفاقت ها در راستای برقراری همکاری های بیشتر باید توسعه پیدا کند.

دکتر صادقلو ادامه داد: ممکن است عده ای از مردم به طور دقیق از اهمیت و حساسیت کار ناجا آگاه نباشند که دوستانه بودن ارتباط دو طرفه علاوه بر حل این مشکل به همکاری بیشتر مردم با ناجا خواهد انجامید.

وی به عوامل برقراری و پایداری حکومت ها نیز اشاره کرد و افزود: رهبری، قانون و مردم عامل اصلی بقای حکومت ها هستند که اگر توازن میان این عوامل برقرار نباشد، آن کشورها آسیب خواهند دید.
استاندار گلستان بیان کرد: خیلی از حکومت های طاغوتی به دلیل ناهماهنگی این بخش ها دچار مشکل شده و نابود شده اند.

وی افزود: خوشبختانه ایران اسلامی با توازن مطلوب میان این سه بخش مهم و با امنیت کامل در حال حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است.

وی نیروی انتظامی را سربازان عیان و مستمر در ماموریت دانست و افزود: نگرانی و شرایط آماده باش همیشگی سختی کار نیروی انتظامی است و گاهی آنقدر موضوع امنیت برای مردم حالتی عادی به خود می گیرد که مردم اهمیت وجود آن را درک نمی کنند.

وی افزود: باید آموزش های نرم افزاری به مردم افزایش یابد و جامعه با خود هشداری به تقوای امنیتی نزدیک شود.

همچنین در این دیدار سرهنگ جاویدان فرمانده انتظامی استان گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی در سطح استان بیان کرد و گفت: افتخار می کنیم که مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را مجاهد می داند و مردم آن را خادم خود قبول دارند.

وی افزود: امنیت بطور همیشگی در حال تولید باشد و اقشار، نهادها، و سازمان ها تکالیف خود را در راستای برقراری امنیت پایدار انجام دهند.

لازم به ذکر است نهم تا پانزدهم مهر ماه به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار