استاندار گلستان در مراسم صبحگاه ناجا؛
استاندار گلستان به نقش موثر مشارکت مردم در تامین نظم و امنیت با پلیس اشاره و گفت: انجام این کار تاکنون منجر به ارائه خدمات بزرگ در جامعه اسلامی شده و بی تردید ایجاد امنیت پایدار بدون حضور مردم ممکن نیست.
کد خبر: ۳۰۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 02 October 2016
 استاندار گلستان به نقش موثر مشارکت مردم در تامین نظم و امنیت با پلیس اشاره و گفت: انجام این کار تاکنون منجر به ارائه خدمات بزرگ در جامعه اسلامی شده و بی تردید ایجاد امنیت پایدار بدون حضور مردم ممکن نیست.

دکتر حسن صادقلو صبح امروز (11مهر)در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی استان در گرگان اظهار کرد: این امنیت پایدار در شرایطی به دست آمده که کشورهای اطراف ایران درگیر جنگ های طولانی مدت داخلی و ناامنی های فراوان بوده و در آرزوی به سر کردن روزی بدون جنگ و خونریزی هستند.

وی امنیت را پایه و اساس بقای هر جامعه ای دانست و یادآور شد: با تعامل مناسب پلیس و مردم ، امنیت کشور زبانزد همه کشورهای دنیا است اما هنوز تلاش های فراوان ناجا در بخش های گوناگون به همگان معرفی نشده است.

استاندار گلستان گفت: کارنامه تلاش صادقانه و هدفمند نیروی انتظامی برای تامین و برقراری کامل امنیت، برگ زرین افتخارات این نهاد است که با همت آگاهانه و نظام مند به بار نشسته است.

دکتر صادقلو ادامه داد: یکی از ویژگی های پلیس و نیروی انتظامی در ایران، اقتدار بدون بی رحمی است که این شیوه فعالیت در راستای تامین امنیت می تواند به مدلی جهانی تبدیل شود.

وی ادامه داد : پلیس آمریکا با همه ادعاهای مربوط به ایجاد امنیت ، روزی بدون خشونت نسبت به مردم سپری نکرده و با بی رحمانه ترین روش و تفکرات جاهلیتی مشغول فعالیت است.

ایجاد امنیت پایدار بدون حضور مردم ممکن نیست

استاندار گلستان گفت: یکی از اهداف مهمی که نیروی انتظامی باید کسب صد درصدی آن را دنبال کند ، جلب رضایت مردم است.

دکتر صادقلو بیان کرد: عملکرد و فعالیت نیروی انتظامی تاثیر مستقیم بر رضایت مردم به عنوان اساس تداوم و پایداری نظام دارد که لازم است برای کسب این هدف، از همه توان و ظرفیت استفاده شود.

وی همچنین بر لزوم ارتباط بیشتر نیروی انتظامی با مردم تاکید کرد و گفت: ماموران و پرسنل ناجا تاکنون موفق به برقراری تعامل دوستانه با مردم شده اند اما لازم است این روابط در راستای برقراری همکاری های بیشتر باید توسعه پیدا کند.

همچنین در این مراسم، فرمانده نیروی انتظامی گلستان گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی 120 برنامه در شهرهای استان برگزار می شود که رویکرد اکثر این برنامه ها، ارتقای امنیت و مشارکت جویی بیشتر مردم با نیروی انتظامی است.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: تامین امنیت جامعه فقط بر عهده نیروی انتظامی نیست و هر کجا که حضور و مشارکت مردم بیشتر و گسترده تر باشد شاهد امنیت هر چه کامل تر با پوشش وسیع تر خواهیم بود.

وی بیان کرد: امنیت موجود در استان گلستان، مناسب و مطلوب است که دلیل اصلی آن مدیریت کلان استان، اراده سیستم های اطلاعاتی و همت فراوان نیروهای مسلح و مردم است.

ایجاد امنیت پایدار بدون حضور مردم ممکن نیست
 
در ادامه این مراسم از یادمان شهدای غواص استان رونمایی شد.

لازم به ذکر است هفته ناجا از 9 مهر ماه آغاز شده و تا 15 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار