مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان:
ابوالفضل تیرانداز گفت: آموزش های مهارتی زیادی برای یگانهای نظامی و انتظامی استان برگزار شده است و این آموزش ها از سال 71 پس از تصویب دستورالعملهای مربوطه توسط مقام معظم رهبری آغاز شده است.
کد خبر: ۳۰۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 09 October 2016
مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان گفت: آموزش های مهارتی زیادی برای یگانهای نظامی و انتظامی استان برگزار شده است.

ابوالفضل تیرانداز افزود: آموزش فنی و حرفه ای پرسنل وظیفه نیروهای مسلح از سال 71 پس از تصویب دستورالعملهای مربوطه توسط مقام معظم رهبری آغاز شده است.

وی افزود: به منظور توانمندسازی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در دوره خدمت سربازی و نیز فراهم شدن تمهیدات اشتغال ورودشان به بازار کار پس از پایان دوره مقدس سربازی، آموزش‌های فنی و حرفه ای در یگانها و پادگان‌های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه سطح استان در راستای اجرای تفاهم نامه های آموزشی منعقده فیمابین ارائه گردیده است.

تیرانداز در ادامه تصریح نمود: در شش ماهه نخست سالجاری 50 هزار و 586 نفر ساعت در 23 حرفه طی 38 دوره آموزشی جهت 556 نفر اجرا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث نفر ساعت تعهد 28 درصد افزایش عملکرد داریم.

وی در پایان بیان داشت: شرایط ویژه در این حوزه اقتضا میکند دوره های آموزشی کوتاه مدت و در قالب پودمانی اجرا شود که باعث افزایش ضریب نگهداشت در کارگاه می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار